IVECO Daily Blue Power - International Van of the Year 2018

CNH Industrial nimetty alansa johtavaksi tekijäksi Dow Jonesin kestävyysindekseissä kahdeksatta kertaa peräkkäin

CNH Industrial (NYSE: CNHI /MI: CNHI) on saanut Dow Jonesin maailman ja Euroopan Sustainability Indices (DJSI) -kestävyysindeksien Industry Leader -arvonimen koneiden ja sähkölaitteiden Machinery and Electrical Equipment -kategoriassa kahdeksantena vuonna peräkkäin.

DJSI World ja DJSI Europe ovat arvovaltaisimpia kestävyyteen keskittyviä osakeindeksejä. Niihin luetaan vain yritykset, joiden katsotaan olevan esimerkillisiä taloudellisen, ympäristöllisen ja sosiaalisen suorituskyvyn mittareilla. Tänä vuonna DJSI Worldin arviointiprosessiin kutsuttiin 91 yritystä Machinery and Electrical Equipment -kategoriassa, joista 11 otettiin mukaan indeksiin. DJSI Europe -indeksiin kutsuttiin 30 yritystä, joista 6 hyväksyttiin.

CNH Industrial sai 88/100 pistettä kone- ja sähkölaitealan yritysten vuoden 2018 arvioinnissa. Indekseihin valittujen ehdokasyritysten arvioinnin suorittaa RobecoSAM, joka on kestävään sijoitustoimintaan keskittynyt sijoitusalan erikoistoimija.

CNH Industrial sai parhaat pisteet kolmessa analyysikategoriassa: ympäristöulottuvuuden toiminnan ekotehokkuudessa (Operational Eco¬Efficiency) ja ympäristökäytäntöjen ja -hallinnan järjestelmissä (Environmental Policy & Management System) sekä sosiaalisen ulottuvuuden raportoinnissa (Social Reporting) ja taloudellisen ulottuvuuden innovaatioiden hallinnassa (Innovation Management).

CNH Industrial julkaisi tämän vuoden huhtikuussa kestävän kehityksen raporttinsa vuodelle 2017 (2017 Sustainability Report) sekä laajemmalle yleisölle tarkoitetun A Sustainable Year -julkaisun, jossa esitellään yhtiön ja sen työntekijöiden pääasiallisia kestävän kehityksen saavutuksia vuonna 2017.

CNH Industrial on listattu myös seuraavissa indekseissä: CDP Climate Change program ja CDP Water program, MSCI ESG Leaders Indexes*, MSCI SRI Indexes, FTSE4Good Index Series, ECPI Global Agriculture Liquid, ECPI World ESG Equity, ECPI Global Developed ESG Best-in-Class, ECPI Euro ESG Equity, Euronext Vigeo Europe 120, Euronext Vigeo Eurozone120, Thomson Reuters Diversity & Inclusion Index, STOXX Global ESG Leaders Index, STOXX Global ESG Environmental Leaders Index, STOXX Global ESG Social Leaders Index, STOXX Global ESG Impact Index, STOXX Global Low Carbon Footprint Index, ja STOXX Global Reported Low Carbon Index**.

Lisätietoja CNH Industrialin kestävästä kehityksestä:
cnhindustrial.com/sustainability

Vuoden 2017 kestävän kehityksen raportti:
cnhindustrial.com/2017 sustainability report

A Sustainable Year:
cnhindustrial.com/a-sustainable-year

Lisätietoja DJSI-indeksistä:
sustainability-indices.com

Tilaa yritysuutiset CNH Industrial Newsroomista:
bit.ly/media-cnhindustrial-subscribe

CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI /MI: CNHI) on maailman markkinajohtaja tuotantohyödykkeiden sektorilla, jossa sillä on vakiintunutta kokemusta, laaja tuotevalikoima sekä maailmanlaajuinen ulottuvuus. Kaikki yrityksen tuotemerkit ovat huomattavia kansainvälisiä tekijöitä omilla aloillaan: Case IH, New Holland Agriculture ja Steyr traktoreiden ja maatalouskoneiden sektorilla; Case ja New Holland Construction maansiirtolaitteissa; Iveco hyötyajoneuvojen alalla; Iveco Bus ja Heuliez Bus bussien ja linja-autojen sektorilla; Iveco Astra louhos- ja rakennusalan ajoneuvoissa; Magirus palontorjunnassa; Iveco Defence Vehicles maanpuolustuksessa ja väestönsuojelussa; sekä FPT Industrial moottoreiden ja voimansiirtojärjestelmien alalla. Lisätietoja saat yrityksen verkkosivuilta: www. cnhindustrial. com.

*CNH Industrialin sisällyttäminen mihin tahansa MSCI-indeksiin sekä MSCI:n logojen, tavaramerkkien, palvelumerkkien tai indeksinimien käyttö ei tarkoita CNH Industrialin sponsorointia, tukemista tai promootiota MSCI:n tai sen osakkuusyhtiöiden toimesta. MSCI-indeksit ovat MSCI:n yksinomaisuutta. MSCI ja MSCI-indeksin nimet ja logot ovat MSCI:n tai sen osakkuusyhtiöiden tuote- tai palvelumerkkejä.
**Listatut indeksit ovat pääasiallisia globaaleja STOXX-indeksejä, joihin CNH Industrial kuuluu.

Automerkin laajaan valikoimaan kuuluu myös Daily, ajoneuvo joka kattaa 3 – 7,2 tonnin kokonaispainoalueen, Eurocargo painoalueelle 6 – 19 tonnia, Trakker (tarkoitettu maasto-olosuhteisiin) sekä Stralis, nämä molemmat yli 16 tonnin kokonaispainoalueelle. Lisäksi IVECOn Astra –mallilinjaan kuuluu maastokuorma-autoja, tukevia ja tarkoituksenmukaisia lavakuorma-autoja sekä lisäksi erityiskäyttöön tarkoitettuja ajoneuvoja.