JC Jeans & Clothes laajenee Suomessa

JC Jeans & Clothes laajentaa toimintaansa Suomessa avaamalla kolme uutta myymälää loppuvuoden aikana. Uudet JC-myymälät avataan marraskuussa Lahteen, Rovaniemelle sekä Oulun kupeeseen Kempeleeseen.

Kaikissa uusissa myymälöissä tullaan näkemään päivitetty versio uudesta mustavalkoisesta myymäläkonseptista. Myymälöissä on kattava JC tuotevalikoima sekä markkinoiden johtavat farkkumerkit - Nudie, Levi´s, Lee, Diesel, Wrangler, G-Star, Crocker ja Tiger of Sweden.

– Olemme jo pidemmän aikaa etsineet sopivia liiketiloja Pohjois-Suomesta ja tuntuu upealta avata nyt myymälät sekä Rovaniemellä että Oulun seudulla. Myös täysin uusi kauppakeskus Karisma Lahdessa täydentää loistavasti Etelä-Suomen myymäläverkostoa. JC tarjoaa uusien kaupunkien asiakkaille loistavan farkkutarjonnan lisäksi trendikkään ja modernin tuotevalikoiman sekä asiantuntevan palvelun, sanoo JC Suomen maapäällikkö Krista Etzell.

Ruotsissa on vahva usko liiketoiminnan kasvuun ja kehitykseen Suomen markkinoilla. Kolmen uuden myymäläavauksen lisäksi alkuvuoden aikana on luvassa kahden vanhemman JC-myymälän päivitys uuteen mustavalkoiseen sisustuskonseptiin.

Uusien JC-myymälöiden avajaispäivät:
Kauppakeskus Zeppelin, Kempele 2.11.2011
Kauppakeskus Karisma, Lahti 3.11.2011
Kauppakeskus Revontuli, Rovaniemi 30.11.2011

Lisätiedot:
Krista Etzell, maapäällikkö, JC Jeans & Clothes
041 541 0101, krista.etzell@jc.rnb.se

• revontuli
  • zeppelin
  • karisma
  • vaatteet
  • farkut
  • denim
  • jeans & clothes
  • jc

JC Jeans & Clothes on markkinajohtaja farkuissa ja farkkuihin yhdistettävässä muodissa. JC Jeans & Clothes tarjoaa aina laajan valikoiman markkinoiden johtavia farkkumerkkejä ja -malleja sekä mimmeille että kundeille. JC Jeans & Clothes on muotiketju, johon kuuluu noin 160 myymälää Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Noin puolet myymälöistä on franchisemyymälöitä ja loput ruotsalaisen RNB Retail and Brands konsernin omistuksessa.

Laura Myllykoski

Lehdistön yhteyshenkilö