JC yhteistyössä Lovexin kanssa

Lovexin uusi musiikkivideo California sai ensinäyttönsä ylex.fi:ssä viime viikolla. Videolla bändi soittaa elokuvista ja sarjoista tuttujen hahmojen keskellä sekä kauniit mallit riepottelevat bändin laulajaa Theonia paidankauluksista. JC vastasi California-musiikkivideolla bändin ja videolla esiintyvien mallien vaatetuksesta.

”Lovexin stailaus musiikkivideolle oli mielenkiintoinen projekti, jolla halusimme tuoda esille hieman erilaista JC:tä. Yhteistyöt erilaisten taitelijoiden kanssa ovat meille tärkeitä, sillä me JC:llä tiedämme, että denim on osa luovuutta. Creativity wears jeans, niin kuin meillä on tapana sanoa.” Laura Myllykoski, JC:n Suomen markkinointivastaava kertoo.

• Taide, kulttuuri, viihde

• jc
  • farkut
  • denim
  • mallisto
  • muoti
  • vaatteet
  • lovex
  • jeanscompany

JC Jeans Company on markkinajohtaja farkuissa ja farkkuihin yhdistettävässä muodissa. JC tarjoaa aina laajan valikoiman markkinoiden johtavia farkkumerkkejä ja -malleja sekä mimmeille että kundeille.

JC Jeans Company on muotiketju, johon kuuluu reilu sata myymälää Ruotsissa ja Suomessa. Osa myymälöistä on franchise-myymälöitä ja loput ovat Denim Island Group:n omistuksessa.

Laura Myllykoski

Lehdistön yhteyshenkilö