Thomas Behring on JC:n uusi toimitusjohtaja

JC:n omistajat ovat valinneet Thomas Behringin uudeksi toimitusjohtajaksi 1. kesäkuuta lähtien. Behring seuraa Marcus Skinnaria, joka jatkossa tulee toimimaan Denim Island Groupin konsernitoimitusjohtajana.

Thomas Behring on työskennellyt vuodesta 2011 asti ostossivusto Campadren parissa. Hänellä on pitkä kokemus vähittäiskaupasta, taustana muun muassa markkinointijohtajan asema Ruotsin Dressmannilla, markkinointipäällikön työ Pojoismaisessa Dressmann-konsernissa, sekä monipuolinen kokemus myyntityöstä.

”JC oli ensimmäinen liike, jossa asioin itsekseni ja konsepti on lähellä minun sydäntäni ja kiitänkin luottamuksesta ja olen äärettömän motivoitunut johtamaan JC:tä tulevaisuudessa.” sanoo Thomas Behring ja jatkaa ”Ennen kaikkea fokus tulee olemaan asiakaskokemuksessa myymälöissä ja samoin malliston ja kommunikaation kehittämisessä.”

”Odotan innolla työskentelyä Thomaksen kanssa – joka pitkän vähittäismyyntitaustansa ja sitoumuksensa ansiosta tulee olemaan täydellinen toimitusjohtaja JC:n tulevalle kehitykselle.” sanoo Marcus Skinnar, Denim Island Groupin konsernitoimitusjohtaja.

Lisätietoja:

Markus Skinnar 0733-29 72 16

Thomas Behring 0723-28 48 80

• Elämäntyyli, muoti, vapaa-aika

• crocker
  • jc
  • muoti
  • vaatteet
  • jeans company
  • farkut

JC Jeans Company on markkinajohtaja farkuissa ja farkkuihin yhdistettävässä muodissa. JC tarjoaa aina laajan valikoiman markkinoiden johtavia farkkumerkkejä ja -malleja sekä mimmeille että kundeille.

JC Jeans Company on muotiketju, johon kuuluu reilu sata myymälää Ruotsissa ja Suomessa. Osa myymälöistä on franchise-myymälöitä ja loput ovat Denim Island Group:n omistuksessa.

Laura Myllykoski

Lehdistön yhteyshenkilö