JYSK lanseeraa luomupuuvillasta valmistetun tuotesarjan

JYSK lanseeraa uuden Scandinavian Sense–tuotesarjan.

Tavoitteena on tarjota JYSK asiakkaille entistä laajempi kodin tekstiilien valikoima sekä tehdä luomupuuvillasta valmistettujen tuotteiden saatavuus entistäkin helpommaksi asiakkaille.

“Kahdeksassa Euroopan maaassa lanseerattu Scandinavian Sense–tuotesarja on saatavissa yli 600:ssa JYSK-myymälässä. Näin pystymme tarjoamaan useille asiakkaille mahdollisuuden valita luomupuuvillasta valmistettuja, laadukkaita kodin tekstiilejä. GOTS-sertifioinnin myötä asetamme myös korkeimmat laatutavoitteet tuotteille,” kertoo Peter Andsager, Executive Vice President Purchasing JYSK Nordic.

GOTS-sertifikaatti on maailman johtava puuvillan ja muiden materiaalien luonnonmukaista tuotantoa kuvaava standardi.

Uusi Scandinavian Sense-tuotesarja sisältää pyyhkeitä, kylpyhuonematon, huovan sekä pussilakanoita. Tuotteita on saatavissa seuraavissa Euroopan maissa: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Tšekin tasavalta, Slovakia, Romania sekä Bulgaria.

Suomessa, Ruotsissa, Norjassa sekä Tanskassa mallisto sisältää myös tyynyn ja peiton, joiden päällyskangas on valmistettu GOTS-sertifioidusta luomupuuvillasta.

Skandinaavista designia

Nimi SCANDINAVIAN SENSE viittaa JYSKin Scandinaavisiin juuriin ja tuotteiden pelkistettyyn designiin, kertoo Line Skaaning Lindskov, Range & Design Coordinator, joka on ollut myös malliston projektipäällikkönä.

“Scandinavian Sense-tuotesarjan tarkoituksena on tarjota asiakkaillemme ripaus ylellisyyttä. Uusien tuotteidemme täytyy sekä tuntua että näyttää hyvältä, ilman että ne ovat liian koreilevia. Luomupuuvilla yhdistettynä skandinaaviseen, pelkistettyyn tyyliin luo harmonisen kokonaisuuden ja uskon, että tuotteemme miellyttävät useita asiakkaitamme," Line kertoo.

Tuotteiden pakkausmateriaaleihin on myös kiinnitetty erityistä huomiota. Tuote-etiketit on valmistettu FSC®-sertifioidusta puusta ja pussilakanoiden pakkaukset GOTS-sertifioidusta luomupuuvillasta.

Scandinavian Sense faktat

• Scandinavian Sense on uusi tuotesarja, joka on valmistettu 100% GOTS-sertifioidusta luomupuuvillasta.
  • GOTS (Global Organic Textile Standard) on maailman johtava puuvillan ja muiden materiaalien luonnonmukaista tuotantoa kuvaava standardi.
  • SCANDINAVIAN SENSE-tuotesarja on saatavissa yli 600 myymälässä ja verkkokaupasta seuraavissa Euroopan maissa: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Tšekin tasavalta, Slovakia,Romania sekä Bulgaria.
  • Tuote-etiketit on valmistettu FSC® - sertifioidusta puusta ja pussilakanoiden pakkaukset GOTS - sertifioidusta luomupuuvillasta.
  • Nimi SCANDINAVIAN SENSE viittaa JYSKin skandinaavisiin juuriin ja tuotteiden pelkistettyyn designiin.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3300 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.