JYSK lanseeraa orgaanisesta puuvillasta valmistetun tuotesarjan

Uutinen   •   Huhti 10, 2018 15:50 EEST

JYSK lanseeraa uuden Scandinavian Sense–tuotesarjan.

Tavoitteena on tarjota JYSK asiakkaille entistä laajempi kodin tekstiilien valikoima sekä tehdä orgaanisesta puuvillasta valmistettujen tuotteiden saatavuus entistäkin helpommaksi asiakkaille.

“Kahdeksassa Euroopan maaassa lanseerattu Scandinavian Sense–tuotesarja on saatavissa yli 600:ssa JYSK-myymälässä. Näin pystymme tarjoamaan useille asiakkaille mahdollisuuden valita orgaanisesta puuvillasta valmistettuja, laadukkaita kodin tekstiilejä. GOTS-sertifioinnin myötä asetamme myös korkeimmat laatutavoitteet tuotteille,” kertoo Peter Andsager, Executive Vice President Purchasing JYSK Nordic.

GOTS-sertifikaatti on maailman johtava puuvillan ja muiden materiaalien luonnonmukaista tuotantoa kuvaava standardi.

Uusi Scandinavian Sense-tuotesarja sisältää pyyhkeitä, kylpyhuonematon, huovan sekä pussilakanoita. Tuotteita on saatavissa seuraavissa Euroopan maissa: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Tšekin tasavalta, Slovakia, Romania sekä Bulgaria.

Suomessa, Ruotsissa, Norjassa sekä Tanskassa mallisto sisältää myös tyynyn ja peiton, joiden päällyskangas on valmistettu GOTS-sertifioidusta orgaanisesta puuvillasta.

Skandinaavista designia

Nimi SCANDINAVIAN SENSE viittaa JYSKin Scandinaavisiin juuriin ja tuotteiden pelkistettyyn designiin, kertoo Line Skaaning Lindskov, Range & Design Coordinator, joka on ollut myös malliston projektipäällikkönä.

“Scandinavian Sense-tuotesarjan tarkoituksena on tarjota asiakkaillemme ripaus ylellisyyttä. Uusien tuotteidemme täytyy sekä tuntua että näyttää hyvältä, ilman että ne ovat liian koreilevia. Orgaaninen puuvilla yhdistettynä skandinaaviseen, pelkistettyyn tyyliin luo harmonisen kokonaisuuden ja uskon, että tuotteemme miellyttävät useita asiakkaitamme," Line kertoo.

Tuotteiden pakkausmateriaaleihin on myös kiinnitetty erityistä huomiota. Tuote-etiketit on valmistettu FSC®-sertifioidusta puusta ja pussilakanoiden pakkaukset GOTS-sertifioidusta orgaanisesta puuvillasta.

Scandinavian Sense faktat

• Scandinavian Sense on uusi tuotesarja, joka on valmistettu 100% GOTS-sertifioidusta orgaanisesta puuvillasta.
  • GOTS (Global Organic Textile Standard) on maailman johtava puuvillan ja muiden materiaalien luonnonmukaista tuotantoa kuvaava standardi.
  • SCANDINAVIAN SENSE-tuotesarja on saatavissa yli 600 myymälässä ja verkkokaupasta seuraavissa Euroopan maissa: Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Tšekin tasavalta, Slovakia,Romania sekä Bulgaria.
  • Tuote-etiketit on valmistettu FSC® - sertifioidusta puusta ja pussilakanoiden pakkaukset GOTS - sertifioidusta orgaanisesta puuvillasta.
  • Nimi SCANDINAVIAN SENSE viittaa JYSKin skandinaavisiin juuriin ja tuotteiden pelkistettyyn designiin.