JYSK toivottaa joulun tervetulleeksi

JYSK on nyt valmiina jouluun ja tarjoaa uuden digitaalisen joululehden avulla hygge inspiraatiota joulutunnelman luomiseen.

On jälleen se aika vuodesta, jolloin tulevan joulun odotus ja suunnittelu alkaa. JYSK on tätä varten julkaissut uuden, digitaalisen joululehden, jonka 28 sivua tarjoavat ideoita ja sisustusinspiraatiota niin sisälle kuin ulos. Ulkovaloja pihalle ja parvekkeelle, pehmeitä ja lämpimiä sisustustekstiilejä sekä koriste-esineitä jouluisen tunnelman luomiseen.

Joulutuotteet ovat myynnissä Suomen 82:ssa JYSK -myymälässä ja verkkokaupassa JYSK.fi.

Tutustu joululehteen JYSK.fi/xmas.

Lisää joulutuotteiden kuvia voit ladata täältä.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.