Uusi, rohkea Nordic Mood-mallisto

Geometriset ja leikkisät muodot yhdistettynä poltettuihin värisävyihin ovat uuden heinäkuussa myyntiin tulevan Nordic Mood –malliston keskiössä.

Mallisto koostuu uusista tuotteista, joissa leikitellään sekä mielenkiintoisilla väreillä että muodoilla. Malliston WAVE-jakkara kiinnittää katseen hieman erilaisilla, veistoksellisilla jaloillaan. Jakkaran päällisessä on aaltoileva veluuridesign ja siitä on saatavilla kaksi värivaihtoehtoa: poltettu oranssi ja tummansininen.

KEJTIL-kello heijastaa valoa mielenkiintoisesti sen kaarevan muotoilunsa ansiosta. Tekstiileissä leikkisä ilme herää henkiin. Esimerkkinä RYNKEVIER–koristetyyny, jossa on taiteellinen kasvopainatus.

Mallistoon kuuluu lisäksi värikkäitä ja kokoontaitettavia muovisia JARLE-säilytyslaatikoita. Laatikot ovat saatavilla kolmessa eri värissä ja kahdessa koossa.

Malliston tuotteet ovat saatavilla verkkokaupastamme 16. heinäkuuta alkaen ja myymälöistä elokuun alussa.

Nordic Mood uutuudet:

• Jakkara WAVE
  • Koristetyyny RYNKEVIER 45x45cm
  • Koristetyyny RINGBLOMMA 35x50cm
  • Matto TULPAN 65x140cm
  • Kori JARLE W16xL24xH10cm
  • Kori JARLE W30xL38xH15cm
  • Kukkaruukku AXEL Ø13xH15cm
  • Tekokasvi OLIVER
  • Huopa LINNEA 130x180
  • Seinäkello KJETIL

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.