Yritysyhteistyö on yhdessä tekemistä ja vaikuttamista

Yritysyhteistyö on yhdessä tekemistä ja vaikuttamista

JYSK:lle yhteistyö Suomen Paralympiakomitean kanssa ei ole vain sponsorointia. Se on arvoihin perustuva valinta, yhdessä tekemistä, sitoutumista ja kumppanuutta. Suomen Paralympiakomitean ja JYSK:n yhteistyön perustana on ajatus ’sanoista tekoihin’. Yhteistyötä toteutetaan yhdessä tehden ja käytännön kautta.

- Olemme kokeneet erittäin tärkeäksi motivoida ja sitouttaa koko henkilöstömme yhteistyöhömme Paraurheilun kanssa. Parhaaksi keinoksi tämän tavoitteen edistämiseksi olemme havainneet lajikokeiluiden järjestämisen työntekijöillemme eri kokousten ja tapaamisten yhteydessä, kertoo Ville Velin, Country Manager, JYSK Suomi.

- Hyvä esimerkki tästä saatiin esim. syyskuussa myymäläpäällikköpäiviemme yhteydessä, kun yli 100 työntekijäämme pääsi Varalan urheiluopistolla kokeilemaan kuutta eri paraurheilulajia, kuten pyörätuolirugbya, pyörätuolikorista, maalipalloa ja istumalentopalloa, jatkaa Velin.

Paralajikokeilusta tullut palaute oli todella innostunutta ja positiivista.

- JYSK on kumppanina sisäistänyt Paralympialiikkeen ihmisiä ja koko yhteiskuntaa muokkaavan voiman. Huomionarvoista on ollut JYSK:n oma-aloitteisuus ja ajatustyö yhteistyömme rakentamisesta. Nämä seikat yhdistettynä onnistuneisiin yhteisiin kampanjoihin, tekoihin ja tapahtumiin ovat nostaneet yhteistyömme selvästi uudelle tasolle, tiivistää Tero Kuorikoski, pääsihteeri, Suomen Paralympiakomitea.

Lisätiedot:
Tero Kuorikoski, pääsihteeri, Suomen Paralympiakomitea, puh. 0400 242 009, tero.kuorikoski@paralympia.fi
Ville Velin, Country Manager, JYSK Suomi, puh. 0400 579 587, vve@jysk.com

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.