JYSK odottaa ennätysliikevaihtoa Black Fridayna

JYSKin asiakkaat voivat odottaa kovia, jopa 75 prosentin tarjouksia, kun Black Friday saapuu JYSKin myymälöihin 25. päivä marraskuuta.

JYSKin myymälät tulevat olemaan täynnä asiakkaita. Tämä on ainakin odotuksena, kun JYSKissä 25. päivä marraskuuta vietetään neljännen kerran maailman suurinta ostospäivää, Black Friday:ta.

JYSK on laajentanut Black Fridayn kestämään koko viikonlopun, jotta mahdollisimman monet asiakkaat saisivat entistäkin paremmat mahdollisuudet hankkia halutuimpia tarjoustuotteita.

”Sen jälkeen kun esittelimme Black Fridayn vuonna 2013, asiakkaiden kiinnostus on vain kasvanut. Vain kolmessa vuodessa olemme kuusinkertaistaneet liikevaihtomme tälle yhdelle päivälle, ja koko viikko on nyt yksi suurimmista myyntiviikoista vuodessa. Odotamme uutta myyntiennätystä myös tältä vuodelta, eikä vähiten siksi, että tarjoukset ovat voimassa koko viikonlopun,” kertoo Niels Veien, Executive Vice President of Sales, Marketing and E-Business JYSK Nordic.

Black Friday, joka juontaa juurensa Yhdysvalloista, on JYSKissä maailmanlaajuinen tapahtuma, johon ottaa osaa 19 maata niin Pohjoismaissa, Keski- ja Itä-Euroopassa kuin myös Kiinassa.

Enemmän tuotteita ettei lopu kesken

JYSK-myymälät ovat täynnä tuotteita Black Fridayta varten, jotta asiakkaat eivät joudu asioimaan myymälässä turhaan.

”Myymälämme tulevat olemaan täynnä tuotteita eri tuoteryhmistä, joten mitä ikinä oletkaan vailla, meillä on loistava tarjous kaikille. Ja mikäli tuote olisi loppuunmyyty, asiakas voi nopeasti ja helposti tilata sen myymälään ja saada kuljetettuna myöhempään aikatauluun. Ja tämä kaikki tietysti samaan edulliseen hintaan,” sanoo Niels Veien.

JYSK on kutsunut myös lisähenkilökuntaa kiireellisille ostospäiville.

”Haluamme olla varmoja siitä, että jokainen saa hyvää ja pätevää palvelua koulutetuilta työntekijöiltämme. Emme halua tehdä kompromisseja asiakaspalvelun laadun suhteen, jotta voisimme myydä vähän enemmän, edes Black Fridayna,” sanoo Niels Veien.

Etenkin Black Fridayn aikana moni asiakkaista ottaa hyödyn irti Click & Collect -palvelusta JYSK.fi kotisivuilla, jossa tuotteen voi varata ja noutaa myöhemmin myymälästä.

Myös JYSK.fi verkkokauppa muuttuu mustaksi Black Weekendin ajaksi. Viikonlopun jälkeen JYSK lanseeraa ensimmäistä kertaa Cyber Monday -erikoistarjoukset vain verkkokaupan valikoiman tuotteille.

Faktoja Black Fridaysta ja Cyber Mondaysta JYSKisssä

• Black Friday -viikko on JYSKin suurin myyntiviikko vuodessa
  • Sen jälkeen, kun Black Friday lanseerattiin vuonna 2013, liikevaihto tälle päivälle on kuusinkertaistunut
  • Black Weekend -tarjoukset ovat Suomessa voimassa koko viikonlopun, alkaen jo torstaina
  • JYSKin erikoistarjoukset 18 eri tuoteryhmässä tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden säästää jopa 75%
  • JYSK.fi aikoo ensimmäistä kertaa viettää Cyber Monday -kampanjaa antamalla 30% alennukset vain verkkokaupan valikoiman tuotteista mustan viikonlopun jälkeen
  • JYSK viettää Black Friday ja Cyber Monday -kampanjoita 19 maassa: Pohjoismaissa, Keski- ja Itä-Euroopassa sekä Kiinassa

Lisätietoja antaa:

Rune Jungberg Pederson, Communications & CSR Director, JYSK Nordic (+45) 52 19 97

Riikka Leskinen, Sales & Marketing Manager, JFI (+358) 400 719924, rle@jysk.com

Aiheet

JYSK GROUP:lla on Skandinaaviset juuret: ensimmäinen JYSK-myymälä avattiin vuonna 1979 Tanskassa. Tänä päivänä JYSK GROUP on kansainvälinen konserni, jolla on yli 2400 myymälää 45 maassa ja 20000 työntekijää. JYSK GROUP tunnetaan Saksassa ja Itävallassa nimellä Dänisches Bettenlager – ja JYSK muissa maissa. JYSK GROUP:n tavoitteena on laajentua maailmanlaajuisesti, tarjoten huipputarjouksia jokaiselle. JYSK GROUP:n perustaja sekä omistaja on Lars Larsen, joka on myös huonekaluketjujen Bolia.com, IDEmøbler ja ILVA:n omistaja – kuin myös useiden muiden yritysten.LARS LARSEN GROUP:n liikevaihto on 3,4 miljardia euroa.

Taija Paavola

Lehdistön yhteyshenkilö Viestintäpäällikkö +358 407 797 298 JYSK Suomi

Tervetuloa JYSK Suomi !

JYSK on kansainvälinen nukkumiseen, huonekaluihin ja sisustukseen erikoistunut tanskalainen perheyritys. Skandinaaviset juuret ja muotoilukieli tekee sisustamisesta helppoa niin kotona, toimistossa kuin ulkona puutarhassa.

JYSKillä on yli globaalisti 3400 myymälää ja verkkokauppa 48 eri maassa. Tarjoamme huipputarjouksia ja asiantuntevaa asiakaspalvelua lähellä asiakasta.

Perustaja Lars Larsen avasi ensimmäisen myymälänsä Tanskassa vuonna 1979. Nykyään JYSK työllistää yli 30 000 kolleegaa. JYSK on osa perheomistuksessa olevaa Lars Larsen -konsernia, jonka kokonaisliikevaihto oli 5.9 € miljardia. JYSKin kokonaisliikevaihto oli 5.2 miljardia euroa tilikaudella 2022/23.