Ranskalainen parfyymisarja Le Couvent des Minimes yksinoikeudella KICKS myymälöissä

Vegaaninen Le Couvent des Minimes -tuotesarja koostuu parfyymeista, kölninvesistä, tuoksukynttilöistä ja ihonhoitotuotteista. Ylelliset Le Couvent des Minimes - tuotesarjan tuotteet on tehty käyttäen luonnollisia ja vegaanisia raaka-aineita sekä noudattaen perinteistä ranskalaista valmistustekniikkaa. Tuotesarja on saanut vahvaa inspiraatiota Ranskan kuninkaan Ludvig XIV:n hovin kasvitieteilijän Louis Feuléen(1660-1732) elämäntyöstä. Couvent des Minimes -nimisessä kylässä sijaitsevassa Minimin luostarissa elänyt Louis omasi laajan osaamisen fysiikassa, matematiikassa, astronomiassa ja kasvitieteissä. Ranskan kuninkaalle työskennellessä Louis lähetettiin neljä kertaa maailmanlaajuiselle lähetysmatkalle tunnistamaan uusia, tuntemattomia kasvilajeja. Elämänsä aikana Louis löysi yli 400 kasvia sekä kirjoitti kolme kasvitieteellistä sopimusta, joita pidetään nykyajan kasvitieteen kulmakivinä.

“Olemme erittäin tyytyväisiä, että voimme tarjota asiakkaillemme tämän ylellisen, ranskalaisen tuotemerkin tuoksuja. Le Couvent des Minimesin uniikit, kauniit tuoksut ja luonnolliset raaka-aineet ovat erittäin tervetulleita valikoimaamme”, kertoo Jessica Holst, Director of Buying, Merchandising and Sourcing at KICKS.

Tuotesarja koostuu parfyymeista, tuoksukynttilöistä ja ihonhoitotuotteista. Tuotesarjan tuoksujen hinnat ovat 49,50 € - 123,90 €. https://www.kicks.fi/le-couvent

Le Couvent des Minimes on yksinoikeudella myynnissä KICKS-myymälöissä ja verkkokaupassa kicks.fi.

Lisätiedot ja painokelpoiset kuvat: Sarah Grünn, Marsaana Communications, sarah@marsaana.com

Aiheet