Monroe - Klassinen kaunotar

"Monroen ainutlaatuinen kaarevalinjaisuus ja leikkisä muotoilu vetoavat esteettisesti. Samaan aikaan siinä korostuvat mukavuus ja ergonomia, olen muotoillut tuolille kapean vyötärön, mukavan jouston ja miellyttävän pehmeyden,” kertoo tuolin muotoilija Johan Larsvall.

Monroe on Kinnarpsin ja suunnittelutoimisto Idesignin yhteistyön tulos. Larsvall toimii suunnittelutoimiston johtavana teollisena muotoilijana. Idesign on ruotsalainen yritys jolla on laaja suunnittelukokemus työympäristöjen tuotemallistoista. Yritys on tehnyt yhteistyötä Kinnarpsin kanssa useita vuosia, toteuttaen lukuisia toiminnallisia, ergonomisia ja elegantteja tuolisarjoja.

”Mitä tulee laadukkuuden ja hyvien käyttöominaisuuksien yhdistämiseen tuotesuunnittelussa, näemme, että tehtävänämme on integroida toiminnallisuuteen myös mielenkiintoinen muoto. Tunnen, että olemme Monroessa onnistuneet,” sanoo Johan Larsvall.

Tutustu uusiin malleihin.

• ergonomia
  • kalusteet
  • sisustaminen
  • toimistokalusteet
  • työympäristö
  • tuoli
  • design

Kinnarps Oy on suomalainen perheyhtiö, joka toimittaa sisustamisen kokonaisratkaisuja toimisto- ja julkitiloihin. Koko toimitusketjun työtä määrittävät korkea laatu ja ympäristöystävällisyys – aina raaka-aineiden hankinnasta kalusteratkaisun toteuttamiseen saakka. Kinnarps Oy:n liikevaihto on n. 15 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää noin 50 henkilöä. Yhtiö on Perheyritysten liiton sekä Suomen Yrittäjien jäsen. Kansainvälinen Kinnarps-konserni on Pohjoismaiden suurin ja kuuluu Euroopan johtaviin työympäristön kalustajiin. Toiminta ulottuu 40 maahan ja konsernin palveluksessa on n. 2 500 työntekijää.

Liselott Bergholm-Slotte

Lehdistön yhteyshenkilö Markkinointipäällikkö 0207 561 200