Kevään kengät ovat kukalliset ja mukavat

Klingelin kevään kengät ovat keveitä, kukallisia ja kimaltavia. Tämän kevään mallistossa muodikkuus ja mukavuus kulkevat käsi kädessä. Klingel tarjoaa kauniita kenkiä kaikille jaloille ja erityisesti jaloille, jotka kaipaavat lisähellyyttä.

Arkiset valkoiset tennarit saavat tänä keväänä jäädä kaapin pohjalle. Trendikkäät tennarit ovat nyt värikkäitä, kuvioituja ja jopa erittäin glamourit. Samaa linjaa noudattavat käytännölliset avokkaat ja mukavat sandaalit. Huomio kiinnittyy yksityiskohtiin ja klassisista malleista nähdään uusia, jännittäviä versioita.

– Mukavuuden ja trendikkyyden yhdistäminen ei ole koskaan ollut helpompaa, sanoo Cornelia Broqvist, Klingelin Pohjoismaiden viestintäjohtaja.

Liva Loopin strassisomistellut, urheilulliset tennarit ovat täydellinen esimerkki kevään trendeistä. Tennareita on saatavissa mustina sekä trendikkään puuteriroosana ja ne sopivat niin töihin kuin kesän grillijuhliinkin. Kimaltavat koristekivet näkyvät myös JENNY by aran mukavissa, tyylipuhtaissa sandaaleissa.

Eläköön eläinkuosit!

Animal print jatkaa trendien kärkisijoilla myös tänä keväänä ja kohtaa metallinhohtoiset trendivärit luoden näyttävän blingbling-lookin. Klingelin käärmekuvioidut nappanahkakengät on koristelltu metallinhohtoisilla yksityiskohdilla ja niistä povataan yhtä kevään suosikkituotetta. Kengän K-lesti on miellyttävän leveä ja sopii hyvin irtopohjallisille. Nappakengistä on saatavissa myös klassisempi versio, joissa on jousto-osat.

– Mallisto sisältää useita eri lestin leveyksiä, jotta jokaiselle jalkaparille löytyisi sopivat kengät helposti, kertoo Cornelia Broqvist.

Erittäin mukavia sandaaleja etsiville suosittelemme mae&matildan sandaaleja, jotka on saatavissa käärmekuvioituina, krokokuvioituina tai kukallisina.

Kukkaloistoa

Klingelin kukkakuvioidut ja hopeasomistellut kengät ovat romanttisen kesäkengän ja perinteisen tennarin trendikäs yhdistelmä.

– Nämä kengät sopivat hyvin keveän kesämekon pariksi tai pehmentämään elegantimpaa asukokonaisuutta, sanoo Cornelia Broqvist.

Priorityn sandaalit tarjoavat hillitymmän version kukkatrendistä. Kenkien yläosa on jätetty klassisen yksiväriseksi ja kenkien tolppapohjat on koristeltu näyttävästi kukilla. Nämä kengät sopivat erinomaisesti yhteen esimerkiksi nilkkapituisten farkkujen ja valkoisen kesäpuseron kanssa. Kengissä on miellyttävä, nahkapinnoitettu korkkisisäpohja ja säädettävät remmit, jotka varmistavat hyvän istuvuuden.

Jos valinta eläinkuosin, kukkakuosin ja metallinhohtoisen kimalteen väliltä tuottaa vaikeuksia, löytyy aran mallistosta tennarit, jotka yhdistävät kaikki kolme trendiä tyylillä. More is more ja nämä kengät ovat juuri oikea valinta vuoden 2016 trendikevääseen!

___________________________________________________________________________

Kengät ovat myynnissa osoitteessa www.klingel.fi.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätietoa, kuvia ja tuotelainaukset:

Cornelia Broqvist,
 Chief Communications officer Scandinavia

cornelia.broqvist@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

, Chief Operating Officer Scandinavia

KLiNGEL – eurooppalaista muotia aikuisille

Me KLiNGELillä tiedämme, että tyylikkyys ei riipu vartalon muodosta vaan vaatteiden mallista. Siksi olemmekin erikoistuneet eurooppalaiseen muotiin, joka korostaa jokaisen vartalotyypin ainutlaatuista kauneutta laadusta, toimivuudesta ja tyylistä tinkimättä. Valikoimistamme löydät naisten ja miesten muotia, kenkiä, asusteita ja koruja, jotka on suunniteltu yli 45-vuotiaille sopiviksi. Kaikki myynti tapahtuu etämyyntinä kuvastojen sekä verkkokauppamme www.klingel.fi kautta.

KLiNGEL Suomen emoyhtiö K-Mail Order GmbH & Co. KG perustettiin Saksassa vuonna 1920 ja on tänä päivänä Saksan toiseksi suurin toimija alallaan. KLiNGELin tuotteita myydään 13 maassa Euroopassa. Löydät lisätietoa ja kaikki mallistomme osoitteesta www.klingel.fi. Tutustu myös facebook-sivuumme sekä blogiimme osoitteessa http://www.naistenhaku.fi!