Näytä kyntesi syksyn harmaudessa leopardikuosilla

Eläinkuosit ovat nyt erittäin trendikkäitä ja leopardikuosi on yksi suursuosikeista. Täydennä perustyyliäsi muutamalla leopardikuvioidulla vaatteella tai pienillä leopardiyksityiskohdilla, niin olet valmiina tyylikkääseen syksyyn!

Jos haluat täydentää vaatekaappiasi muutamalla, huolella valitulla eläinkuosivaatteella, löydät tähän tarkoitukseen laajan valikoiman Klingelin verkkokaupasta. Mallistoista löytyvät esimerkiksi kengät, joissa on leopardikuvioidut kärjet – tai toisinpäin; leopardikuvioidut kengät, joiden kärjet on mustat. Miten olisi nilkkurit leopardikuvioisilla venykkeillä? Tai korolliset saappaat, joissa on villejä yksityiskohtia? Jos kaipaat vielä enemmän villeyttä, löydät verkkokaupasta mustat mokkasaappaat, joiden takaosat ovat kokonaan leopadikuvioidut.

Halusitpa näyttää maailmalle koko villin puolesi tai vihjaista siitä hieman, löydät Klingelin valikoimista etsimäsi. Esimerkiksi leopadikuvioidut rintaliivit pysyvät piilossa ja leopardiviltti sohvalla näkyy kauas.

Jo pienet yksityiskohdat uudistavat perustyylisi trendin tasalle. Yhdistä esimerkiksi leopardivyö klassisen mustaan asuun, hanki leopardisormus tai hillitty leopardihuivi. Näillä näytät kyntesi ja tuot uutta ilmettä syksyyn.

Lisätietoa sekä lehdistön kuvauslainat:

Kuvausvaatteiden lainaaminen:
Cornelia Broqvist
KLiNGELin markkkinointikoordinaattori
Puhelin: +46 (0) 739-600212
Cornelia.Broqvist@klingel.se

Lisätietoa mallistoista ja konsernista:Carina Bergudden
KLiNGELin Pohjoismaiden maavastaava
Puhelin: +46 (0) 706-686086

Korkearesoluutioiset kuvat sekä tuotetiedot: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel.Kuvia saa käyttää vapaasti, mutta ilmoitathan kuvien lähteeksi klingel.fi.

• juhlavaatteet

KLiNGEL myy eurooppalaista muotia aikuisille naisille ja miehille, kenkiä, koruja, kodintekstiilejä sekä sisustustuotteita. Suomessa KLiNGELin tuotteita myy ja markkinoi Mail Order Finance GmbH, Suomen sivuliike. Sivuliikkeen emoyhtiö on K-Mail Order GmbH & Co. KG, joka perustettiin Saksassa vuonna 1920 ja on tänä päivänä Saksan toiseksi suurin toimija alallaan. KLiNGELin tuotteita myydään 13 euroopan maassa.