Pirteät värit tuovat asusteisiin potkua

Sitruunankeltaista, mintunvihreää ja laventelia – Klingelin kevätkauden kengät ja laukut näyttävät herkullisilta kuin karkit. Yksityiskohdat, kuten rusetit, kukat ja satiininauhat, nostavat trendikkyysastetta entisestään.

Keväällä 2019 asusteet saavat todellakin ottaa tilaa ja näkyä. Hedelmäiset värit tekevät huiveista, kengistä, koruista ja laukuista todellisia vitamiinipommeja, jotka herättävät asun kuin asun eloon.

Esimerkiksi klassiset brogue-kengät ovat saaneet uuden ilmeen kiiltonahan ja räiskyvien värien, kuten kirsikan, oranssin ja kirkkaanpunaisen, myötä.

Kuten aina, Klingelin kenkien kokovalikoima on laaja, ja naisten kenkiä löytyy ko’oissa 35–43. Myös herkkäjalkaiset, esimerkiksi vaivaisenluusta kärsivät, löytävät valikoimastamme kauniita ja trendikkäitä kevätjalkineita.

Muhkeita rusetteja

Yksityiskohta, jota nähdään paljon sekä kengissä että laukuissa, on rusetit. On pientä ja hillittyä rusettia avokkaiden sivussa ja muhkeaa rusettia koristamassa mukavien sandaalien etuosaa.

Kukat hehkuvat vaatteissa entistäkin suurempina ja kukoistavat luonnollisesti myös asusteissa – mielellään kolmiulotteisina applikointeina materiaalinaan nahka tai paljetit. Leveä, kukkakuvioinen satiininauha vie yksiväriset tennarit aivan uudelle trendikkyystasolle.

Tyylikkäänä olkihatussa

Astetta näyttävämpi asuste on olkihattu, jossa on irrotettava kukkaseppele. Hattu suojaa sopivasti auringonpaahteelta, ja sitä voidaan käyttää mielen ja tilanteen mukaan kukkien kanssa tai ilman. Kukkaseppeleen kanssa olkihattu on ehdoton asuste tulevan kesän juhlissa!

_____________________________________________________________________________

Mallisto on myynnissä verkossa osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Lataa korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja näytekappaleiden tilaukset:

Klingelin Pohjoismaiden PR-vastaava
Matkapuhelin: +46 702 747 741

Tietoa Klingelistä:

, Operatiivinen johtaja, Klingel Suomi

Matkapuhelin: +46 706 686 086

• ss19

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.