Rannalle imartelevassa kietaisutyylissä

Nosta esiin vartalon muodot kietaisutyylisellä uimapuvulla! Klingelin tulevan kesän uimapukumallisto pitää sisällään monia vartalon muotoja imartelevia malleja, jotka samalla antavat vartalolle miellyttävästi tukea.

Kietaisuefektillä varustettu uimapuku sopii kaikille vartalotyypeille, mutta imartelee erityisen kauniisti suurempikokoista vartaloa. Uimapuvun viisto kietaisuvaikutelma tuo vyötärön esiin samalla kun V-pääntie luo sopusuhtaisen dekolteen. Klingelin mallistoista löytyy monia uimapukumalleja kokoon 60 asti.

Uimapuvun sisäpuoli kätkee usein sisäänsä käytännöllisiä ja huolella työstettyjä yksityiskohtia, kuten rinnanaluskaitaleen, kevyen toppauksen tai muotoilevan vuorin. Sille, joka haluaa korostaa vyötäröään entisestään, löytyy esimerkiksi koristesoljella somistettuja malleja.

Sesongin printeissä hallitsevat voimakkaan väriset kukka- ja viidakkokuosit sekä abstraktit kuvioinnit. Klingelin valikoimasta löytyvät suositut merkit Maritim, Schwab Bademoden ja Sunflair, joiden kaikkien vahvuutena on tarkoin harkittu design ja korkea laatu. Uimapukujen rinnalla nähdään tänä kesänä paljon tankineja ja bikineitä. Myös helposti päälle puettavat rantamekot ja tunikat ovat suosittuja silloin, kun on tarvetta pukeutua rannalla loikoilun ja uimisen lomassa.

____________________________________________________________________________

Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi ja kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Klingelin Pohjoismaiden PR-vastaava

Lisätietoa Klingelistä:

, Klingelin Pohjoismaiden operatiivinen johtaja

• uimapuvut 2018
  • ss18

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.