Sieviä nilkkureita jokaiseen makuun

Syksyn trendikkäin kenkä on nilkkuri. Klingelin uusi kenkämallisto on täynnä sekä kapeille että leveille jaloille sopivia, kauniita ja mukavia malleja. Sametti, hopea ja viininpunainen ovat tämän syksyn kuumia trendejä myös kengissä.

Kauniiden nilkkureiden käyttö ei vaadi pieniä ja kapeita jalkoja. Klingelin valikoimasta löytyy nilkkureita jopa kokoon 43 asti. Valikoimasta löytyy myös erilaisia lestejä leveille ja hyvin leveille jaloille. Pehmeät linjat ja tarkkaan harkittu muotoilu luovat viehättävän vaikutelman, vaikka kengässä olisi kokoa ja leveyttä.

– Kenkiä ostettaessa tulisi olla itsestään selvää ottaa jalan pituuden lisäksi huomioon myös jalan leveys. Vain silloin voi löytää täydellisesti istuvan mallin, jota ei koskaan haluaisi riisua jalastaan, kertoo Janna Roosch, Klingelin PR-vastaava.

Eri lestin leveyksien lisäksi nilkkureissa ilmoitetaan myös varren ympärys. Sopiva varren ympärys saa kengän istumaan hyvin myös pohkeen kohdalta. Monissa kengissä on lisäksi käteviä yksityiskohtia, kuten vetoketjuja ja iskua vaimentavia ulkopohjia.

Maksimoi metallinhohde

Syksyn nilkkureissa vilahtaa toinen toistaan jännittävämpiä materiaaleja, kuten samettia ja kukkakuvioitua brokadia. Kukka-applikaatiot, 3D-efektit ja kimaltavat koristekivet hallitsevat kenkämuodin leikkisiä yksityiskohtia. Metallinhohtoinen trendi jatkaa voittokulkuaan, ja hopeanväriset nilkkurit ovatkin tämän syksyn malliston näyttävimmät ja trendikkäimmät kengät. Nilkkurissa on kulmikas kärki ja 50 mm:n tolppakorko.

– Korko on sekä mukava että imarteleva. Korolla saa lisää pituutta, mutta se on samalla tukeva, eikä väsytä jalkoja. Harvat kengät ovat syksyllä yhtä monikäyttöiset ja arkeen sopivat kuin tolppakorolliset nilkkurit, lisää Janna Roosch.

Kaunis värimaailma

Syksyn kuuma trendiväri punainen hallitsee myös kenkien värimaailmaa. Punainen saa seuraa sinapinkeltaisesta, oliivinvihreästä ja petrolinsinisestä. Ei sovi myöskään unohtaa roosaa ja liilaa.

Linjakas, liila samettinilkkuri pitsisomisteineen on raikas tulokas sekä väriltään että materiaaliltaan.

– Tämä on kenkä, joka ei pelkästään viimeistele asua, vaan se varastaa koko shown.

Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi ja kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/se/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Klingelin pohjoismaiden PR-vastaava
+46 (0) 31 338 76 91

Lisätietoa Klingelistä:

, Klingelin pohjoismaiden operatiivinen johtaja

• kengät aw17
  • aw17

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.