Syksyn 2019 juhlamuodin parhaat palat

Syksyisessä pohjolassa pimeydestä otetaan kaikki irti tunnelmavaloilla, kauniilla vaatteilla sekä hyvällä seuralla ja ruoilla – aineksilla, jotka ovat läsnä juhlissa. Klingel esittelee syksyn juhlamuodin vahvimmat trendit ja nostaa esiin poimintoja valikoimastaan.

Muotisyksy 2019 tarjoaa meheviä värisävyjä: liila, cerice ja burgundi ovat yhdessä hopeansävyjen ja glencheck-ruutujen kanssa valloittaneet catwalkit. Nämä trendit saavat eleganttia nostetta syksyn juhlamuodin kohokohdista, kuten käärmekuosilaukusta, naisellisesta 70-luvun urbaanityylistä ja 80-luvun glamourista.

Käärmekuosilaukku

Käärmekuosi on yksi tämän vuoden suurista trendeistä, mikä näkyy jo selvästi katukuvassa: kuosi valloittaa kengissä ja housuissa, mutta ennen kaikkea laukuissa. Laukku on tärkeä asuste juhla-asussa, sillä oikein valittu laukku voi muuttaa koko asun tylsästä tyylivarmaksi. Yhdistä tuttuun ja turvalliseen mustaan juhla-asuun kirkuvanvihreä, kullanvärisin yksityiskohdin somistettu käärmekuosilaukku, jolloin koko tyyli kohoaa aivan uudelle tasolle ja pistät esiin, halusitpa sitä tai et.

She’s a lady!

Trenssitakit, huivikauluspuserot, vyöt ja korot. Tänä vuonna tähdätään naiselliseen tyyliin, mutta mielellään urbaanilla vivahteella 70-luvun tapaan. Naiselliseen urbaanityyliin sopivat tyylikkäästi kaulaan kietaistu huivi, pilottilasit ja A-linjainen vakosamettihame. Kokonaisuuteen käyvät mustat, mieluiten yli polven ulottuvat nahkasaappaat. Kevyempien kenkämallien ystävä voi sujauttaa jalkaansa myös ballerinat. Näissä voi olla trendikkäitä yksityiskohtia, kuten kenkäkoru tai strassikiviä. Asun viimeistelee tyylikäs hopean- tai kullanvärinen kirjekuorilaukku.

Glamouria à la 80-luku

70-luvun naisellisen urbaanityylin lisäksi muodissa nähdään makupaloja seuraavaltakin kymmenluvulta. Tuo vyötärö esiin vyöllä ja vetäise päälle ylisuuri jakku, ohjenuorana on: glamour. Nyt saa käyttää runsaasti kimalletta ja ylellistä hohdetta. Materiaaleissa suositaan veluuria, paljetteja ja niittejä. Isot korvakorut, kernaasti hopeanväriset ja futuristiset, ovat nappivalinta.

Mallisto on myynnissä osoitteessahttp://www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat:http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Hanne Nyberg,
 PR-vastaava, Klingel Nordics

hanne.nyberg@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

, operatiivinen johtaja
, Klingel Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.