Talven juhlien pukukoodi: pliseerattu

Pliseeraus tuo talven juhlamuotiin jännittäviä muotoa ja varjojen leikkiä. Vaikuttavia vekkejä nähdään ennen kaikkea hameissa ja mekoissa, mutta tänä talvena niitä käytetään myös juhlavien paitojen ja toppien yksityiskohtina. Pliseeratut trumpettihihat ovat erityisen näyttävät ja trendikkäät.

Tänä talvena pliseeraukset esittäytyvät Klingelin juhlamuodissa näyttävästi. Sesongin materiaalien joukossa on nähtävissä tekonahkaa, kuvioitua samettia, läpinäkyvää sifonkia, pitsiä ja neulosta. Väreissä hallitsevat puuterinen vaalea roosa ja punainen, mutta myös klassiset värit kuten musta ja tummansininen toimivat elegantisti pliseerauksen kanssa.

– Klassinen musta saa lisää särmää kankaan laskoksista. Pliseeraus saa kankaan laskeutumaan kauniisti ja heijastelemaan eri sävyissä, sanoo Janna Roosch, Klingelin Pohjoismaiden PR-vastaava.

Pliseerattuja yksityiskohtia

Useissa malliston paidoissa pliseeraus on mukana tavalla tai toisella. Paidan helman alta tai selkäosasta pilkistävä pliseerattu kangassomiste on veikeä detalji ja pliseeratut trumpettihihat antavat paidalle päivitetyn ja juhlavan ilmeen. Klingelin mallistosta löytyy runsaasti myös pliseerattuja hameita, mekkoja sekä haalareita.

Aaltoilevaa sifonkia

Talven muodissa huomio kiinnittyy erityisesti näyttäviin hihoihin. Lepakkohihat, leveät volangit ja röyhelöt sekä somistenauhat ovat tarkkaan harkittuja yksityiskohtia. Hulmuavat, viittamaiset sifonkihihat ovat elegantit ja tuovat vaatteeseen välittömästi juhlavan vaikutelman.

– Hihojen suunnittelussa on leikitelty runsaasti mittasuhteilla, sanoo Janna Roosch.

Kuten Klingelillä yleensä, useita tuotteita löytyy kokoon 64 asti.

Mallisto on myynnissä osoitteessa www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Klingelin Pohjoismaiden PR-vastaava

Lisätietoa Klingelistä:

, Klingelin Pohjoismaiden
 operatiivinen johtaja

• aw18

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.