Väreillä herkutteleva muotikevät Klingelillä

Syksyn ja talven marjaiset sävyt, jotka ovat leikitelleet tumman liilan ja syvänsinisen nyansseilla, tekevät todellisen muodonmuutoksen kevään saapuessa. Vahvat neonvärit, vaalea sitruunankeltainen, mintunvihreä ja kukkakuosit ovat nähtävissä Klingelin kevät- ja kesämallistossa seilorivärien, roosan ja raidallisen rinnalla. Ruutukuosit sekä housujen ja hihojen sivuraidat ovat taas täällä, ja se, joka luuli 70-luvun olevan ohi, voi todeta olevansa vääränsä.

Hedelmäkulhollinen muotiherkkuja

Sitruunaa, aprikooseja ja kiiviä. Kevät- ja kesämallistomme tarjoaa antimiaan, joita on vaikea vastustaa. Kypsän persikan väriset singoallapaidat, vaaleankeltaiset ¾-housut ja hehkuvan kirsikan väriset mekot tuovat kesän tunnun kevättalven harmauteen. Hedelmien sekaan on eksynyt myös tuoreita yrttejä: turkoosia ja neonminttua. Tuntuu, että kesän kaipuu on tuskin koskaan ollut yhtä voimakas kuin tänä keväänä! Hedelmäiset värit ja kasviprintit ovat pääosassa tulevaa muotisesonkia kuvailtaessa. Herkuttele ja nauti!

Merihenkisyys kietoutuu raitaan

Lähes vuosittain palaava klassikko Klingelillä on raitakuosi. Keväällä ja kesällä raita rakastaa tuulista päivää merellä ja jaksaa kerta toisensa jälkeen nauttia auringonlaskusta laiturin nokassa. Valkoiset farkkutakit, tummansiniset ankkurikuvioidut paidat ja mukavat neuletakit ovat perinteisiä seilorityylisiä vaatteita Klingelin valikoimissa. Tyylille uskollisia värejä ovat tummansininen ja valkoinen, somistettuna hitusella punaista. Raitakuosia käytetään niin ylä- kuin alaosissa. Sille, joka pitää hillityllä eleganssilla maustetusta mukavuudesta, on merihenkinen tyyli oikea valinta. Nosta ankkuri ylös ja seilaa täyttä vauhtia kohti kesää 2020!

Down to earth

Vahvoille värisävyille luo kontrastia trendi, joka ei halua olla keskipisteenä: luonnonläheiset värit ja materiaalit ovat tänä vuonna pop. Kamelinväriset laukut, vaalean beigen sävyjä mukailevat safarityyliset mekot ja hiekanväriset ballerinat ovat nähtävissä kaikkialla. Mukavat takit viileisiin kesäiltoihin, tilavat laukut ja puiset helmikaulakorut ovat muutamia esimerkkejä luonnonsävyjen käytöstä Klingelillä. Beigen värisävyt tanssahtelevat ruudullisissa yksityiskohdissa ja kuoseissa, ja 70-luvulle tyypilliset raitanauhat vievät aikamatkalle vuosikymmenten taa.

Kukkaisunelmia
Myös tänä keväänä ja kesänä saa kukkakuosi kukoistaa! Suurikokoiset ruusunkukat tai pienikuosinen kukkameri peittävät alleen niin mekot, tunikat kuin myös chinot. Kuosi muuntuu moneksi: se voi olla suloisen romanttinen, tai sekoittua viidakon salaperäisyyttä huokuvan lehvästön lomaan. Kukkakuosi on aina ajankohtainen, sillä se muistuttaa luonnon monimuotoisuudesta ja rakkaasta äiti maasta.

Mallisto on myynnissä osoitteessa http://www.klingel.fi sekä kuvastoissa.

Korkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätiedot, kuvat ja tuotelainaukset:

Hanne Nyberg,
PR-vastaava, Klingel Nordics
hanne.nyberg@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

Carina Bergudden, operatiivinen johtaja, Klingel Nordics

Klingelin pääkohderyhmää edustaa muodista kiinnostunut aikuinen nainen. Tarjoamme kattavan valikoiman inspiroivaa ja laadukasta muotia, jossa on hyvä hinta-laatusuhde. Klingel tuo lisäarvoa asiakkailleen harkituilla yksityiskohdilla, hyvällä istuvuudella sekä erikoiskokoisten vaatteiden monipuolisella tarjonnalla. Meille on tärkeää, että voimme olla mukana asiakkaamme arjessa ja tarjota muodikkaita vaihtoehtoja yksilölliset vartalon tarpeet huomioiden.

Klingel on toiminut Suomessa 2004 lähtien ja Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Göteborgissa. Tuotteita voi tilata verkkokaupasta www.klingel.fi sekä perinteisesti kuvastosta postimyyntinä. Naisten ja miesten vaatteiden lisäksi tuotevalikoimassa on kenkiä, asusteita, kodintekstiileitä, sisutustuotteita ja muita kodin tuotteita.