Värikkäät kengät pimeään syksyyn

Unohda yksiväriset, huomaamattomat syyssaappaat ja nilkkurit, jotka usein vedetään jalkaan heti ensimmäisten viileiden aamujen saapuessa. Syksyllä kengät ovat muodin pääosassa, ja etenkin tänä syksynä ne saavat näkyä! Klingelin syysmallistosta löydät kukkabrodeerauksia, kimaltavia paljetteja ja jännittäviä painokuoseja.

Naiselliset Liva Loopin nilkkurit ovat saaneet inspiraatiota länkkärityylistä, ja ne vetävät taatusti ihailevia katseita puoleensa. Kengissä näkyvät myös syksyn suosituimmat materiaalit: mattapintainen mokka ja kiiltävä metallinhohto paljettien, helmien ja kimalteen muodossa.

­­– Kengät ovat saavuttaneet suosion yhtenä asun tärkeimmistä osista. Uudet trendit näkyvät nopeasti muodin lisäksi myös kengissä, sanoo Cornelia Broqvist, Klingelin PR- ja markkinointipäällikkö.

Värikkäät Liva Loop -nauhanilkkurit ovat yhtä aikaa trendikkäät ja käytännölliset. Kengissä on tukeva nyöritys ja varren sisäsyrjässä huomaamaton vetoketjusuljenta, jonka ansiosta kengät on helppo pukea ja riisua.

Mielikuvituksellinen kuosi on painettu kiiltonahkaan ja jokainen kenkäpari on kuviointinsa puolesta uniikki.

– Asiakkaamme valitsevat rohkeasti uusia kenkiä. He arvostavat laajaa kenkävalikoimaamme, jossa on klassisten jalkineiden lisäksi näyttäviä ja samaan aikaan mukavia malleja, kertoo Cornelia Broqvist.

Kylminä päivinä on mukava pukea jalkaan lämpimät Rieker-nilkkurit, joiden punainen väri piristää taatusti harmaassa syyssäässä. Punaisten nilkkureiden ilme on viimeistelty suloisella neulosreunalla.

Hyvin istuvien ja oikean kokoisten saappaiden löytäminen ei aina ole helppoa, varsinkaan jos pohkeen ympärysmitta on keskivertoa kapeampi tai leveämpi. Klingelillä on suuri valikoima saappaita eri varren ympäryksillä ja vinkkejä oikean koon valintaan voi lukea kätevästä kokotaulukosta.

Siniset, kukkakuvioidut JJ Footwear -saappaat yhdistävät klassisen saappaan linjat moderniin kukkakuviointiin ja trendikkääseen väriin. Varressa on leveä venyke sekä pitkä vetoketju, joiden avulla saappaat istuvat mukavasti jalkaan ja ne on helppo pukea ja riisua. Saappaat sopivat myös tavallista leveämmille jaloille, ja niitä on saatavissa kokoon 44 saakka.

Helppohoitoisissa, pehmeästä tekokuidusta valmistetuissa Liva Loop -saappaissa on mukavasti tilaa pohkeelle. Nyörityksen avulla varren voi säätää juuri itselle sopivaksi ja sisäsyrjässä on pukemista helpottava vetoketju. Ihana, intensiivinen punainen väri tuo väriä muuten hillittyyn syysasuun!

___________________________________________________________________________

Syksyn mallisto on nyt saatavissa osoitteessa www.klingel.fi sekä Klingelin kuvastoissa.

orkearesoluutioiset kuvat: http://www.mynewsdesk.com/fi/klingel/latest_media

Lisätietoa, kuvia ja tuotelainaukset:

Cornelia Broqvist,
 Chief Communications officer Scandinavia

+46 (0)73 9600 212cornelia.broqvist@klingel.se

Lisätietoa Klingelistä:

, Chief Operating Officer Scandinavia
+46 (0)70 6686 086carina.bergudden@klingel.se

• kengät syksy/talvi 2016
  • aw16

KLiNGEL – eurooppalaista muotia aikuisille

Me KLiNGELillä tiedämme, että tyylikkyys ei riipu vartalon muodosta vaan vaatteiden mallista. Siksi olemmekin erikoistuneet eurooppalaiseen muotiin, joka korostaa jokaisen vartalotyypin ainutlaatuista kauneutta laadusta, toimivuudesta ja tyylistä tinkimättä. Valikoimistamme löydät naisten ja miesten muotia, kenkiä, asusteita ja koruja, jotka on suunniteltu yli 45-vuotiaille sopiviksi. Kaikki myynti tapahtuu etämyyntinä kuvastojen sekä verkkokauppamme www.klingel.fi kautta.

KLiNGEL Suomen emoyhtiö K-Mail Order GmbH & Co. KG perustettiin Saksassa vuonna 1920 ja on tänä päivänä Saksan toiseksi suurin toimija alallaan. KLiNGELin tuotteita myydään 13 maassa Euroopassa. Löydät lisätietoa ja kaikki mallistomme osoitteesta www.klingel.fi. Tutustu myös facebook-sivuumme sekä blogiimme osoitteessa http://www.naistenhaku.fi!