Klinik hakee pääkehittäjää

Etsimme pääkehittäjää ja arkkitehtiä uudenlaista terveydenhuollon palveluratkaisua tuottavaan yritykseemme. Ratkaisumme on web-pohjainen palvelu, jossa käyttäjä saa tunnistettua oman vaivansa lääketieteellistä algoritmiä hyödyntäen ja saa myös selkeät toimintaohjeet vaivan hoitoon liittyen.

Pääkehittäjänä olet vastuussa yrityksemme ohjelmistotuotteen kehittämisestä. Pääasiallinen tehtäväsi on ohjelmistokehitys, jonka ohessa osallistut ohjelmiston suunnitteluun ja ratkaisujen määrittelyyn yhdessä operatiivisen johdon kanssa. Tarpeen mukaan ohjaat myös muiden kehittäjien työtä. Normaaleiden web/mobiilikäyttöliittymien, tietokantojen, rajapintatoteutusten ja integraatioiden lisäksi kehitämme jatkuvasti käyttäjän oireiden pohjalta tehtävien analyysien logiikkaa ja päättelyä. Oireanalyysin taustalla olevan algoritmin kehittäminen ja määrittäminen yhdessä lääketieteenasiantuntijoiden kanssa tarjoaa takuuvarmasti mielenkiintoisia haasteita. Kokonaisuudessaan tehtävä tarjoaa mukavasti vapautta ja laajoja valtuuksia tehdä asioita, mutta samalla edellyttää oma-aloitteisuutta ja kommunikointitaitoja.

Sopivalta henkilöltä löytyy yli viiden vuoden työkokemus kehittäjänä toimimisesta, sekä erittäin hyvät ohjelmointi- ja ohjelmistosuunnittelutaidot. Sinulla on mahdollisesti korkeakoulututkinto ohjelmistokehityksen alueelta, tai ainakin näytöt vastaavien tietotaitojen hankkimisesta työkokemuksen kautta. Sinulla on hyvä käsitys ja kokemusta perusohjelmistonkehitysmenetelmistä kuten ketterästä kehityksestä, yksikkö- ja automaatiotestien hyödyntämisestä sekä jatkuvasta integroinnista. Emme edellytä tiettyjen kielten tai teknologioiden tuntemusta, varsinkin kun Javan ja/tai AnglularJSn, Rest APIen, JSONin ymv. tuntemus on tänä päivänä usein melkein itsestäänselvyys, mutta vaadimme halua oppia uusia teknologioita tarvittaessa.

Meillä on tarjota turvallinen työpaikka vakavaraisessa ja kasvavassa yrityksessä mielenkiintoisten haasteiden äärellä. Bonuksena on pienen yrityksen ja uuden toiminta-alueen mukanaan tuoma vapaa toimintaympäristö ilman byrokratiaa tai muita kehittämisen esteitä. Klinikin asiakkaina ovat jo useat kunnat, lääkärikeskukset, apteekit ja If vakuutusyhtiö.

Yhteydenotot:

Panu Ravolainen, kehitysjohtaja

panu.ravolainen@klinik.fi

tai 0407593626

klinik.fi

• koodari
  • kehittäjä
  • pääkehittäjä
  • työpaikkailmoitus
  • rekrytointi

Klinik on verkkopalvelu, joka auttaa tunnistamaan ja hoitamaan erilaisia oireita sekä löytämään sopivimman terveysasiantuntijan luo tilanteessa kuin tilanteessa.

Klinik-palvelussa lääketieteellinen tieto on luotettavaa mutta samalla myös helppoa ymmärtää. Klinik on kehitetty vastaamaan mieltä askarruttaviin terveyskysymyksiimme.

Hannu Nissinen

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja +358 (0)40 7213912