Hirsitalo- ja huvilavalmistaja Kontio uudistuu

ASIAKAS JA VIESTINTÄ KESKIÖSSÄ

Yksilöllisten tarpeiden tukeminen on aina kuulunut Kontion arvomaailmaan. Jatkossa Kontio tulee tukemaan tätä entistä vahvemmin tuotteistamalla ja kehittämällä palveluaan.

”Me Kontiolla tiedostamme sen, että meillä kaikilla on oma tyyli elää. Vuosikymmenien kokemus hirsirakentamisesta yhdistettynä haluun kehittää alaa, mallistoamme ja palvelujamme, luovat puitteet yksilölliseen asumiskokemukseen”, sanoo Kontion myynti- ja markkinointijohtaja Jonas Lindeman.

Uudistetun strategian mukaan Kontio tarjoaa kokonaisvaltaisen kodinsuunnittelun lisäksi kilpailukykyisen ja kustannustehokkaan palvelun. Tavoitteena on olla asiakaskeskeisen toiminnan ja tiedottamisen sekä sähköisten ratkaisujen edelläkävijä.

Tänään julkaistava brändiuudistus on ensimmäinen askel uudistuksessa, jonka tavoitteena on tehdä unelmien toteuttamisesta entistä helpompaa ja mukavampaa käytännön tasolla.

”Brändin uudistaminen osuu täydelliseen saumaan Kontiolla tehdyn strategiatyön kanssa. Nimittäin jos kommunikaatio ei vastaa sitä, miten yritys oikeasti toimii, jää markkinointi vain tyhjiksi sanoiksi. Brändiuudistuksen tulee siis kulkea käsi kädessä yhtiön toimintatapojen kanssa, jolloin lupaukset lunastetaan päivittäisessä tekemisessä”, sanoo luova johtaja Marko Tervonen bränditoimisto Kouta Mediasta.

UUSILLA TYÖKALUILLA ETEENPÄIN

Kodin mukauttamiseksi omaan tyyliin sopivaksi Kontio tarjoaa uuden Kontio Living -konseptin, joka pitää sisällään laajan määrän kaluste- ja värivaihtoehtoja. Valikoimasta on helppo valita kalusteet omaan tyyliin sopivaksi. Lisäksi rakennusprojektin aikaista viestintää parantamaan on kehitetty OmaKontio-palvelu, jonka avulla asiakas voi seurata kotinsa valmistusprosessia kätevästi tietokoneelta tai mobiilista. Tämän lisäksi Kontio on tuomassa markkinoille oman muuttovalmiin mallistonsa, jolla vastataan helppoutta arvostavien asiakkaiden tarpeisiin.

ASUNTOMESSUT 2017 – MODERNI KAUPUNKIKOTI HIRRESTÄ

Kontio on kehittänyt hirsirakentamista jo vuosikymmeniä. Viime vuosina yritys on panostanut tuotekehitykseen ja kehittänyt hirsiprofiileja, jotka sopivat myös moderniin kaupunkiasumiseen. Perjantaina 14.7. käynnistyvillä Mikkelin Asuntomessuilla on nähtävillä modernia arkkitehtuuria edustava hirsitalo Kontio Toive.

• Yritystoimi

• mikkeli
  • kontiotuote oy
  • kontio living