Biothermin uudistava voima – Aquasource

Arvioitu kuluttajahinta 50ml 39,50€

Aquasource Rebalancing Moisturizing Watery-Milk 200ml
Arvioitu kuluttajahinta 200ml 39,50€

HYVÄSTI KUIVUUS JA SAMEUS. TERVETULOA HEHKUVA IHO.

Hehkuvan ihon salaisuus: tehokas kosteutus.

Biotherm on ollut tehokosteuttavien ihonhoitotuotteiden uranuurtaja jo 20 vuotta, ja upeita uutuustuotteita on luvassa myös vuonna 2018: Biothermin uudet Aquasource-tuotteet kosteuttavat ja uudistavat ihoa tehokkaasti ja saavat ihon hehkumaan. Kolmen uuden tuotteen teho perustuu intensiivisesti kosteuttavaan Aura Leaf -uutteeseen, jota täydentää Biothermin ainutlaatuinen ihoa uudistava ainesosa Life PlanktonTM.

UUSI AQUASOURCE DAILY REGENERATING MOISTURIZING GEL:

Uudistettu versio Biothermin ikonisesta kosteuttavasta geelivoiteesta. Ainutlaatuinen geelikoostumus uudistaa ihoa ja lisää näkyvästi sen hehkua.

UUSI AQUASOURCE AURA CONCENTRATE:

Uusi kosteusköyhälle iholle tarkoitettu kaksiosainen seerumi, joka sisältää 90 % luonnollisia ainesosia. Kymmenkertainen pitoisuus Aura Leaf -uutetta kosteuttaa ihoa ja lisää sen hehkua nopeasti ja intensiivisesti.

UUSI AQUASOURCE MILKY LOTION:

Biothermin ensimmäinen maitomainen emulsio, joka muuttuu iholle levitettäessä vesimäiseksi. Tuote tasapainottaa ihoa ja viimeistelee kosteuttavan ja hehkua tuovan ihonhoitorutiinin.

Päivä päivältä iho tasapainottuu ja saa lisää kosteutta ja hehkua. Kymmenen päivän käytön jälkeen samea ja kosteusköyhä iho näyttää ja tuntuu paremmalta.

AQUASOURCE AURA CONCENTRATE KOSTEUSKÖYHÄLLE IHOLLE

Ainutlaatuinen kaksiosainen seerumi kosteuttaa ihoa tehokkaasti, vähentää sen sameutta ja palauttaa sen luonnollisen hehkun.

LUONNOSTA SAATUJA AINESOSIA

Innovatiivinen kaksiosainen seerumi on koostumukseltaan seerumin ja hoitonesteen välimuoto. Ravistettaessa kaksi faasia sekoittuvat toisiinsa ja raikas tehoseerumi on valmis levitettäväksi.

15 % öljyfaasi sisältää luonnosta saatuja öljyjä: makadamiaöljyä ja skvalaania

85 % vesifaasi sisältää 100 % luonnosta saatuja ainesosia, joita ovat Life Plankton™ja Aura Leaf -uute

TEHOKAS UUDEN SUKUPOLVEN KOOSTUMUS

Seerumi kosteuttaa ihoa ja tuo sille kaunista hehkua välittömästi. Se kaunistaa ihoa perinteisiä seerumeja nopeammin innovatiivisen koostumuksen ansiosta

1. sisältää ihoon paremmin mukautuvia ainesosia

2. imeytyy ihoon paremmin

3. vaikuttaa tehokkaammin.

Kymmenessä päivässä jokainen ihon hehkuun vaikuttava tekijä vahvistuu: ihon kosteustasapaino paranee, ihon sävy tasoittuu, iho uusiutuu ja sen pinta silottuu, jolloin valokin heijastuu iholta paremmin.

AQUASOURCE MILKY LOTION

Intensiivisesti kosteuttava maitomainen emulsio

Normaalia emulsiota enemmän kosteuttavia ainesosia sisältävä AquasourceMilky Lotion on kehitetty tasapainottamaan ihoa ja tuomaan iholle kosteutta ja hehkua. Nopeasti imeytyvä, levitettäessä vesimäiseksi muuttuva koostumus kosteuttaa ihoa intensiivisesti, vahvistaa ihon suojamuuria ja tekee ihosta miellyttävän tuntuisen. Ainutlaatuisen Aura Leaf -uutetta ja Life PlanktoniaTM sisältävän koostumuksensa ansiosta emulsio jättää ihon tasapainoiseksi ja täydellisesti kosteutetuksi.

Lisätietoa:
L`Oréal Finland Oy