BLUE THERAPY EYE-OPENING SERUM: KATSETTA AVARTAVA UUTUUS

BIOTHERM
BLUE THERAPY EYE-OPENING SERUM
Kiinteyttävä ja katsetta avartava silmänympärysseerumi, joka hoitaa myös ripsiä.
Arvioitu kuluttajahinta 16,5ml 49,00€

Biothermin vuoden 2017 innovaatio silmien kauneudeksi: hybridiapplikaattori, joka on suunniteltu sekä silmänympärysiholle että ripsille, ja seerumikoostumus, joka avartaa katsetta kiinteyttämällä silmänympärysihoa, häivyttämällä silmäpusseja ja silmäryppyjä ja vahvistamalla ripsiä. Silmäluomet näyttävät kohotetuilta ja katse nuorekkaammalta.

IHON BIOLOGIA: IKÄÄNTYMINEN VAIKUTTAA KATSEESEEN
Aivan kuten kehonkieli, katsekontakti on tärkeä viestintäkeino – joskus jopa puhetta tehokkaampi.

Kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen alkava silmänympärysihon ikääntyminen voi heikentää tätä viestintäkeinoa. Silmät näyttävät pienemmiltä ja niiden eloisuus ja nuorekkuus hiipuvat.

KATSO MAAILMAA AVOIMIN SILMIN
Pidä tämä tärkeä viestintäkanava avoimena pidempään katsetta avartavan tehokkaan silmänympärysseerumin ja edistyksellisen applikaattorin avulla.

Biothermin nerokas applikaattori tarjoaa uusia keinoja silmänympärysseerumin levittämiseen: helmiapplikaattorin ja maskaraharjan parhaat puolet yhdistävä uusi hybridiapplikaattorimme auttaa hellävaraisesti kiinteyttämään, silottamaan ja viilentämään ihoa, poistamaan turvotusta ja vahvistamaan ripsiä.

INNOVAATIO
Ihoa kiinteyttävä helmi: viilentävän ja raikastavan helmiosan avulla saat levitettyä seerumin hellävaraisesti herkälle silmänympärysiholle.

Ripsiä vahvistava harja: maskaroista inspiraationsa saaneen harjaosan avulla saat levitettyä ripsiä vahvistavaa seerumia ripsien tyvestä kärkeen.

Käyttö: Nerokas applikaattori auttaa avartamaan katsettasi.

• Liu’uta helmeä laajalla alueella silmien ympärillä raikastaaksesi ja aktivoidaksesi ihoa ja poistaaksesi turvotusta.
  • Liikuta helmeä hellävaraisesti pienin sipaisuin silmien ympäri alkaen silmäluomista ulospäin.
  • Vahvistaaksesi silmäripsiä levitä seerumikoostumusta ripsien tyvestä kärkeen.
  • RAIKASTAVA SEERUMIKOOSTUMUS
    Silmänympärysalueelle suunniteltu koostumus on kevyen raikas. Se herättää väsyneet silmät viilentävällä ja virkistävällä tunnullaan. Seerumi sulautuu ihoon, jonka ansiosta sitä voi käyttää hyvin meikin alla.

TULOKSET: NÄKYVÄÄ TEHOA – ALGAE OF YOUTH
    Koostumus sisältää Blue Therapy -linjan keskeistä uudistavaa Algae of Youth -ainesosaa yhdistettynä meriperäiseen polymeeriin, joka kiinteyttää silmänympärysaluetta ja hälventää ikääntymisen merkkejä.

Lisätietoa:

L`Oréal Finland Oy