FÖÖNITTÖMÄÄN KESÄÄN: NO BLOWDRY? NO BIG DEAL!

NO BLOW DRY.

NO BIG DEAL.

#NBD

TUOTTEET FÖÖNITTÖMÄÄN HIUSTENLAITTOON!

Haluat olla ilman lämpölaitteiden rasitusta? Ei ehdi föönata? Haluat nopean ja helpon tyylin? Mikä tahansa syy onkaan Redken Styling UUTUUS No Blow Dry air stylers auttavat aikaansaamaan ilmavan ilmakuivatuksen.

No Blow Dry –tuotteiden takana on Air-Tex Technology, jonka nopeasti kuivattavat polymeerit kuivattavat hiukset itsestään nopeammin ja joustavat polymeerit antavat liikkuvuutta ja hallittavuutta. Jokainen No Blow Dry tuote korostaa hiuksen luonnollista rakennetta ja lopputulos on kevyt ja helposti hallittava kampaus.

AIRY CREAM hennoille hiuksille antaa helpppoa ja ilmavaa tekstuuria hiuksille.

JUST RIGHT CREAM keskipaksuille hiuksille antaa liikkuvuutta ja hallittavuutta.

Ammattilasvinkki: kokeile tuotteita myös föönaukseen, vaikka nimi kielii muuta. Ylläty positiivisesti tuotteen kepeästä lopputuloksesta.

No Blow Dry tuotteet 150ml ja arvioitu suositushinta 26€. Lopullisen hinnan päättää jälleenmyyjä.

Sara Cummings on mallina lanseeraukselle upean muuntautumiskykynsä ansiosta. Seuraa Saraa @redken tai redken.comissa.

Niittykatu 6, Espoo

Professional Products Division