Giorgio Armani Beauty esittelee innovatiivisen MAESTRO UV -pohjustusvoiteen

MAESTRO UV SKIN DEFENSE PRIMER SPF 50 PA ++

Kumouksellinen ihoa tehokkaasti suojaava pohjustusvoide
Arvioitu kuluttajahinta: 69,50 e

Giorgio Armani Beauty esittelee uuden ihoa suojaavan pohjustusvoiteen: MAESTRO UV Skin Defense Primer SPF 50 PA ++. Urbaanin ja innovatiivisen MAESTRO UV -pohjustusvoiteen ultrakevyt läpikuultava koostumus auttaa suojaamaan ihoa UVA/UVB-säteiltä ja saasteiden aiheuttamalta oksidatiiviselta stressiltä.

TEHOKASTA SUOJAA JA ULTRAKEVYT KOOSTUMUS

MAESTRO UV on ihoa suorastaan taianomaisesti suojaava tuote. Siinä yhdistyvät tehokas UV-suoja, antioksidanttiset ominaisuudet ja läpikuultava, ultrakevyt koostumus.

Nestemäinen MAESTRO UV sulautuu helposti ihoon. Sitä voidaan käyttää sellaisenaan tai meikin alla, ja se tuntuu niin miellyttävältä iholla, että melkeinpä unohdat sen olemassaolon.

Voit käyttää MAESTRO UV -pohjustusvoidetta aina kun ihosi altistuu auringolle. Voide sopii kaikille ihotyypeille – myös herkälle iholle.

KEVYT JA KAUNISTAVA

Kolmea läpimitaltaan vaihtelevaa pallomaista täyteainetta sisältävä koostumus imee itseensä ylimääräistä rasvaa iholta, tekee ihosta pehmeän tuntuisen, helpottaa meikkivoiteen levittämistä ja kaunistaa meikkitulosta.

MAESTRO UV luo Giorgio Armani Beautyn tuotteille tunnusomaisen ”kuin toinen iho”-vaikutelman. Kevyt mutta suojaava koostumus jättää iholle läpinäkyvän, ei-rasvaisen kalvon.

HUOMAAMATON IHOA MONIPUOLISESTI SUOJAAVA POHJUSTUSVOIDE

Suojakerroin 50

Perinteiset aurinkosuojatuotteet heijastavat auringonsäteet pois iholta ja/tai imevät ne itseensä. Giorgio Armani Beauty -laboratoriot halusivat luoda urbaanille naiselle uudenlaisen arkikäyttöön sopivan tehokkaan UV-suojan. Uusi pohjustusvoide sisältää innovatiivisen läpinäkyvistä UV-suodattimista koostuvan verkoston, joka pystyy imemään itseensä UV-säteitä. Iholle muodostuva huomaamaton suojamuuri suojaa ihoa auringon aiheuttamalta palamiselta ja ennenaikaiselta vanhenemiselta.

Iholla huomaamaton koostumus

MAESTRO UV ei sisällä valkoisia jäämiä iholle jättäviä opalisoivia mineraaleja. Pohjustusvoide on iholla täysin huomaamaton.

NAISET VAKUUTTUIVAT TUOTTEESTA

Yli 90 % naisista piti MAESTRO UV -pohjustusvoidetta kevyenä, erittäin miellyttävän tuntuisena ja huomaamattomana.
93,9 % naisista koki, ettei tuote näy iholla.
100 % naisista koki, ettei tuote jätä valkoisia raitoja iholle.

LEVITYS

80,3 % naisista koki tuotteen imeytyvän nopeasti levityksen jälkeen.
90,9 % naisista koki levittämisen olevan miellyttävää.

MUKAVUUS

81,8 % naisista koki ihonsa tuntuvan miellyttävältä koko päivän.
86,4 % naisista koki, ettei tuote jätä ihoa tahmean tuntuiseksi.
92,4 % koki koostumuksen tuntuvan iholla sileältä ja
90,9 % koki sen tuntuvan kevyeltä.
95,5 % koki tuotteen tuntuvan miellyttävältä.

MAESTRO SUN -KESÄKOKOELMA

Tänä vuonna MAESTRO SUN -kesäkokoelma saa täydennystä MAESTRO UV SkinDefensePrimer SPF 50 PA ++ -pohjustusvoiteesta.

Giorgio Armani Beautyn MAESTRO SUN -kokoelma tarjoaa todellisia must-have-tuotteita kesäihon kaunistamiseen. Kokoelman tuotteiden avulla luot ihollesi luonnollista välimerellistä hehkua. Innovatiivisten tuotteiden kevyet, läpikuultavat koostumukset ja lämpimät helmiäissävyt jättävät ihon heleäksi ja hehkuvaksi.

Nestemäinen MAESTRO LIQUID SUMMER -aurinkopuuteri ja FLUID SHEER -korostusvoide edustavat Giorgio Armani Beautyn näkemystä luonnollista tervettä hehkua antavista meikkituotteista.

Mikrohelmiä sisältävää MAESTRO LIQUID SUMMER (sävyt 90 ja100) jättää iholle hehkuvan auringon hyväilemän harson. FLUID SHEER -korostusvoide korostaa ihoa kauniisti. Näiden kahden koostumuksen kesäiset helmiäissävyt tuntuvat iholla lähes huomaamattomilta ja korostavat luonnollista kauneuttasi.

Suojaa ihoasi levittämällä MAESTRO UV -pohjustusvoidetta kasvoille ja kaulalle tavallisen ihonhoitotuotteesi jälkeen ja ennen nestemäistä MAESTRO LIQUID SUMMER -aurinkopuuteria ja FLUID SHEER -korostusvoidetta.

”Maestro UV on tuote, jota on todella odotettu: höyhenenkevyt pohjustusvoide, jossa on korkea suojakerroin ja joka sopii kaikille ihotyypeille.”
Linda Cantello, Giorgio Armanin kansainvälinen meikkitaiteilija

• meikit