Giorgio Armani Maestro Glow: Ensimmäinen sävytetti kaksiosainen eliksiiri

Giorgio Armani Maestro Glow sk 30
Uudenlainen meikkivoide, jossa yhdistyvät ihoa ravitsevat öljytja heleyttä tuovat pigmentit.
Saatavilla 6 sävyä
Arvioitu kuluttajahinta: 30 ml 65,00
Toimitus myyntipisteisiin: tammikuu / 2016

MAESTRO GLOW
ENSIMMÄINEN SÄVYTETTY
KAKSIOSAINEN TIIVISTE, JOSSA PIGMENTIT YHDISTYVÄT ÖLJYIHIN SK 30

Vuonna 2012 Giorgio Armani mullisti meikkimarkkinat lanseeraamalla Maestro Fusion meikkivoiteen. Öljyjä sisältävä koostumus jättää iholle näkymättömän,täydellisen matan samettisen pinnan. Ikonisen Giorgio Armani Maestro meikkivoiteen rinnalle lanseerataan Maestro Glow. Maestro Glow on kaksiosainen tiiviste, jossa hoitavat ja ravitsevat ihonhoitoöljyt ja puhtaat pigmentit yhdistyvät mikro-ohuessa koostumuksessa. Maestro Glow antaa iholle kaunista heleyttä ja mukavuutta.

Teknologia perustuu kolmeen ainutlaatuiseen öljyyn: ravitsevat luonnolliset öljyt, heleyttä antavat hehkuvat öljyt, tasapainottavat, rasvattomat öljyt.

ENSIMMÄINEN SÄVYTETTY KAKSIOSAINEN TIIVISTE

Ihonhoidon hoitavuutta, sävyä ja Armanin hehkua

Maestro Glow antaa hämmästyttävän kevyen koostumuksensa ansiostaiholle kauniin, raikkaan ja luonnollisen hehkun. Runsaasti ravitsevia öljyjä sisältävä koostumus jättää iholle täydellisen ohuen, miellyttävän tuntuisen pinnan. Ei jätä iholle rasvaista tunnetta.

Maestro Glow suorastaan sulautuu ihoon jättäen siihen välittömästi kosteutetun tunteen ja pitkäkestoisen hehkun. Suojakerroin 30.

KALLISARVOINEN ÖLJYPOHJAINEN ELIKSIIRI – KOLMEN ÖLJYN PYRAMIDI

Maestro Glow -koostumuksessa on kolme ihonhoitoöljyä, joiden vaikutus aktivoituu aivan kuten tuoksupyramidin tuoksut:

Latva: Eteeriset tasapainottavat öljyt, jotka varmistavat ettei iholle jää rasvaista pintaa tai tunnetta.
Sydän: Osittain haihtuvat valoa tuovat öljyt, jotka antavat iholle täydellisen ja luonnollisen hehkun.
Pohja: Korkea määrä luonnollisia, ravitsevia ja antioksidanttisia öljyjä (aprikoosi-, kärsimyskukan- ja riisileseöljyä). Nämä öljyt ovat tunnettuja niiden ihon lipiditasapainon palauttavista ominaisuuksistaan ja ne vahvistavat ihon luonnollista vastustuskykyä.

LOPPUTULOS: JÄTTÄÄ IHOLLE AINUTLAATUISEN HELEYDEN JA NÄKYMÄTTÖMÄN TUNTEEN

Maestro Fusion meikkivoiden jättää iholle matan lopputuloksen, mutta Maestro Glow antaa iholle luonnollisen hehkun jättäen ihon pinnan pehmeän ja joustavan tuntuiseksi.

Maestro Glow-pullon pipetti annostelee sopivan määrän tuotetta sormenpäihin hienostuneen lopputuloksen saamiseksi. Maestro Glow sopii täydellisesti kuivalle iholle antaen sille jatkuvaa ravitsevuutta ihonhoitotuotteen tavoin.

KUUDEN SÄVYN VALIKOIMA, VAALEASTA LÄMPIMÄÄN KAIKILLE IHONSÄVYILLE.

”Maestro Glow antaa täydellisen pinnan iholle ja saa sen näyttämään yhtä terveeltä ja luonnolliselta kuin täydellinen iho. Aivan kuten Maestro FusionMakeup, mutta lopputulos on heleämpi eikä niin matta. Sopii myös täydellisesti kesäpäiviksi, kun haluaa lämpimämmän ja hehkuvamman lopputuloksen.” Linda Cantello, kansainvälinen meikkitaiteilija Giorgio Armani.

• tiiviste
  • seerumi