Ihoa suojaava Kiehl’s Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque

CILANTRO & ORANGE EXTRACT POLLUTANT DEFENDING MASQUE

Innovatiivinen 99,6-prosenttisesti luonnollisista ainesosista luotu kasvonaamio vahvistaa ihoa ja suojaa sitä saasteiden haitallisilta vaikutuksilta

Arvioitu kuluttajahinta: 34e, 75ml

New York, NY, lokakuu 2015: ”Saasteiden kielteisiä vaikutuksia keuhkoihin ja sydän- ja verisuonijärjestelmään on tutkittu laajalti”, kertoo tohtori Jean Krutmann, Leibniz Research Institute for Environmental Medicine -tutkimuslaitoksen johtaja.

”Viime aikoina tehdyt tutkimukset ovat osoittaneet, että saasteet vaikuttavat myös ihon hyvinvointiin*.”

Näiden havaintojen perusteella Kiehl’sin kemistit ovat kehittäneet innovatiivisen ihonhoitotuotteen, joka suojaa ihoa saasteilta. Kiehl’s Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque suojaa ja vahvistaa ihoa auttaen vähentämään saasteiden näkyviä vaikutuksia iholla ja ehkäisemään epäpuhtauksien tarttumista ihoon.

*Vierkötter A, et al. J Invest Dermatol. 130(12):2719-26, 2010

ILMANSAASTEISIIN LIITTYVÄT IHOVAURIOT*

Saasteita kulkeutuu iholle viidessä eri muodossa, ja nämä kaikki vaurioittavat ja heikentävät ihon luonnollisia suojamekanismeja. Tämän seurauksena ihoon ilmestyy ennenaikaisia ikääntymisen merkkejä ja värivirheitä ja iho alkaa näyttää samealta.

*Lademann J, et al 55:1117–9,2004; Vierkötter A, et al. J Invest Dermatol. 130(12):2719-26, 2010

KIEHL’S-KOOSTUMUS: KOLMIVAIKUTTEINEN TEHO SAASTEITA VASTAAN

Kiehl’sin Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque on ihoa vahvistava kasvonaamio, joka tarjoaa kolmitehoista suojaa saasteiden ihoa vaurioittavia vaikutuksia vastaan.

1. Ehkäisee ihon vaurioitumista

Koostumus sisältää sitrusuutetta (neohesperidiini DC), jota saadaan Citrusaurantiumin (pomeranssi, hapanappelsiini) kuivatuista nuorista hedelmistä. Pomeranssia viljellään Välimeren ja Väli- ja Etelä-Amerikan maissa. Sitrusuute on tehokas antioksidantti* ja bioflavonoidi ja tarjoaa monipuolista suojaa saasteiden haitallisia vaikutuksia vastaan.

*Choi JM, Yoon BS, Lee SK, Hwang JK, Ryang R. BiolPharm Bull. 30(2):324-330, 2007

2. Vahvistaa ihoa

Ihon vahvistamiseksi Kiehl’sin kemistit hyödynsivät luonnosta saatavia ainesosia, kuten E-vitamiinia ja korianterinsiemenöljyä. Ihoa ravitseva ja vahvistava E-vitamiini (tokoferoli) on tunnettu antioksidantti*, jolla on tärkeä rooli keratinosyyttienlipidituotannossa**. Ympäristön saasteet usein vähentävät E-vitamiinin määrää ihossa, mutta Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque auttaa lisäämään sitä. Ihoa vahvistavaa ja ravitsevaa vaikutusta tehostaa Itä-Euroopasta peräisin oleva korianterinsiemenöljy. Se sisältää runsaasti petroseliinihappoa (60–75 % öljyn pitoisuudesta)***, joka stimuloi ihon suojamuurin erilaistumista ja lipidituotantoa ja nopeuttaa suojamuurin uusiutumista saasteiden aiheuttaman vaurioitumisen jälkeen****.

*Thiele JJ, Hsieh SN, Ekanayake-Mudiyanselage S. DermatolSurg. 31(7 Pt 2):805-813, 2005
**Boyce ST, Williams ML. J Invest Dermatol. 101(2):180-184, 1993
***Keller H, Dreyer C, Medin J, Mahfoudi A, Ozato K, Wahli W. Proc Natl AcadSci U S A.90(6):2160-2164, 1993
****SchmuthM, Moosbrugger-Martinz V, Blunder S, Dubrac S. BiochimBiophysActa. 1841(3):463-473, 2014

3. Suojaa saasteilta

Ensisijaisesti yökäyttöön kehitetyn Kiehl’s Cilantro & Orange Extract Pollutant Defending Masque -naamion on osoitettu ehkäisevän saasteiden aiheuttamia vaurioita ja vahvistavan ihoa, mikä osaltaan auttaa ihoa suojautumaan ympäristön haittatekijöiden vaikutuksilta. Aamulla käytettynä koostumus myös ehkäisee saastehiukkasten tarttumista ihoon, mikä auttaa ihoa taistelemaan ympäristön epäpuhtauksia vastaan.

Kiehl's oli alunperin New Yorkin East Villagen alueelle perustettu apteekki. Kiehl'sin toiminta perustuu kosmetiikkaan, lääkkeisiin ja yrttivalmisteisiin liittyvään ainutlaatuiseen osaamiseen, jota on kehitetty ja laajennettu läpi sukupolvien. Kiehl'sin omien myymälöiden lisäksi Kiehl's-tuotteita on saatavana valikoiduilta jälleenmyyjiltä ympäri maailmaa.

• ihonhoito
  • kasvonaamio