Josephine Skriver, uusi kansainvälinen Maybelline IT-girl

JOSEPHINE SKRIVER ON MAYBELLINE NEW YORKIN UUSI GLOBAALI KASVO

New York, NY, 19.4.2018 – Maailman johtava meikkibrändi Maybelline New York on valinnut uudeksi globaaliksi kasvoksi Josephine Skriverin. Uskollisen fanikunnan omaava kansainvälinen malli Josephine Skriver tunnetaan hyväntekeväisyystyöstään, realistisesta luonteenlaadustaan sekä nopeasti edenneestä urastaan, joka on vienyt hänet niin catwalkeille kuin mainoskampanjoihin.

”Pääsy osaksi Maybelline New York -perhettä on unelmien täyttymys. Olen käyttänyt Maybellinen meikkejä pikkutytöstä lähtien”, Josephine kertoo. ”Tuntuu upealta edustaa paitsi Maybelline-brändiä myös kaikkia Maybelline-meikkejä käyttäviä tyttöjä, sillä tulevaisuus on heidän. Tytöt ovat vaikutusvaltaisia ja kauniita, eli juuri sitä mitä Maybelline merkitsee minulle. Olen todella ylpeä saadessani edustaa heitä.”

Josephine liittyy upeaan globaalien Maybelline-kasvojen joukkoon, johon kuuluvat Adriana Lima, Gigi Hadid, Herieth Paul, Jourdan Dunn, Cris Urena, I-Hua Wu, Emily DiDonato ja Christy Turlington. Jokainen heistä on auttanut muokkaamaan ikonisen Maybelline New York -brändin identiteettiä. ”Josephine ilmentää päättäväisyyttä, energisyyttä ja unelmaa toteuttaa haaveensa New York Cityssä,” sanoo Leonardo Chavez, Maybelline New York -brändin Global Brand President.

Tanskalaisen Josephinen ensikosketus mallin työhön tapahtui, kun hän teini-ikäisenä vieraili New Yorkissa jalkapallojoukkueensa kanssa. Vuosia myöhemmin, helmikuussa 2011, Big Apple kutsui jälleen. Tällöin Josephine nähtiin ensi kertaa New York Fashion Week -muotitapahtumassa muun muassa Calvin Kleinin ja Rag & Bonesin näytöksissä. Samana vuonna hän asteli catwalkilla myös Milanossa ja Pariisissa Balenciagan, Chanelin, Dolce & Gabbanan, Valentinon ja Yves Saint Laurentin näytöksissä. Huomionarvoisin oli kuitenkin Pradan show, missä Josephine sai kunnian nousta lavalle viimeisenä.

Läpimurtonsa jälkeen Josephine on tehnyt mainoskampanjoita huippubrändeille kuten Bulgari, Gucci, Max Mara, Michael Kors ja Tom Ford. Hän on poseerannut parhaille kuvaajille mukaan lukien Steven Meisel ja Mikael Jansson. Josephinen kasvot ovat tulleet tutuiksi myös vaikutusvaltaisten aikakauslehtien, kuten Yhdysvaltain, Italian ja Saksan Vogue-lehdet, V, Dazed, W ja Interview, toimituksellisilta sivuilta. Vuonna 2013 Josephine oli ensimmäisen kerran mukana Victoria’s Secret Fashion Show’ssa, ja vuonna 2016 hänelle myönnettiin haluttu Victoria’s Secret Angel -titteli.

Mallin uransa ohella Josephine on toiminut LGBT-oikeuksien puolestapuhujana. Lisäksi hän on mukana muun muassa Family Equality Council, COLAGE- ja Keep A Child Alive -organisaatioiden toiminnassa.

Josephine Skriverin ensiesiintyminen Maybellinen mainoskampanjassa tapahtuu toukokuussa 2018.

Maybelline New York

Maybelline New York on maailman meikkibrändi numero 1, jota myydään 120 maassa. Brändissä yhdistyvät teknologisesti edistykselliset koostumukset, trendiasiantuntemus ja New York City -asenne. Maybellinen missio on tarjota innovatiivisia, edullisia ja helppokäyttöisiä tuotteita kaikille naisille. Brändi on New York Fashion Weekin sekä useiden muiden muotiviikkojen virallinen sponsori. Lue lisää: www.maybelline.com.

Tiedustelut: tarja.kuusela@loreal.com