Kérastase Aura Botanica uutuudet - hiustenmuotoilua ja lisää kosteutta.

Lehdistötiedote   •   Tammi 19, 2018 08:00 EET

Kérastase Aura Botanica 2018

Kérastase laajentaa Aura Botanica tuoteperhettä

Uudet muotoilutuotteet suojaavat lämmöltä ja uusi shampookylpy sopii kuivimmille hiuksille.

Hiuksesi ansaitsevat tuotteet, jotka korostavat hiustesi hyviä ominaisuuksia, eivätkä muuta hiusten luonnetta täysin. Tuotteet, jotka ovat valmistettu mahdollisimman luonnollisesti ammattimaisesta tehokkuudesta tinkimättä. Hiuksesi parhaimmillaan: ihanan pehmeät, joustavat ja hehkuvan kiiltävät.

Luonnollisten tuotteiden lähde on luonnollisissa raaka-aineissa. Aura Botanica - tuotteissa, raaka-aineet ovat keskimäärin 98% luonnosta. Tuotteet houkuttavat ylellisillä tuotekoostumuksella, aromaattisilla, mutta miedoilla tuoksuilla, ympäristöystävällisillä pakkauksillaan ja kylpylämäisillä hoitorutiineillaan.

Aura Botanica tuotesarja kasvattaa suosiotaan ja saavuttanee pian maailman suosituimman luonnollisen hiustenhoitosarjan statuksen. Neljän uuden tuotteen myötä voimme ravita ja hallita vallattomia hiuksia ja saavuttaa kauan haluttu luonnollinen lopputulos hiuksissa. Tavoitteena Aura Botanica -tunne:  Luonnollinen kosketus - Hehkuva kiilto.

Uutuudet:

Arvioidut kuluttajasuositushinnat. Saatavilla Helmikuu 2018