Kérastase Densifique - Pohjoismaiden suosituin Kérastase tuoteperhe kasvaa

Kérastase uskoo, että hiuspohjassa piilee elinvoimaisten hiusten salaisuus.
Suositut Densifique -tuotesarjaan saatiin vihoin kaivattu uutuus: Poishuuhdeltava hoitoaine. Myös ampullihoito uusiutui.
Kérastase Densifique Fondant Densité 200ml 33€
Kérastase Densifique Hair density and fullness program 30x15ml 155€

Kérastase Densifique -tuoteuutuudet saatavilla Tammikuusta 2016 lähtien

Kylvetä-Hoida-Uudista-Tuuheuta

2013, 10 vuoden tutkimisen jälkeen Densifique luotiin. Ensimmäinen hiusten kasvua aktivoiva tuote Kérastaselta. Innovaatio kulminoituu yhteen ainesosaan: Stemoxydine 5%. Sen uskomaton kyky valjastaa hiustupen kasvun voima on vailla vertaa.

2014, Densifique tuoteperhe laajenee jo kuuteen tuotteeseen, ja Densifiquen ainutlaatuinen koostumus saatiin mm. kotona käytettäviin shampookylpyyn ja hoitonaamioon.

ja nyt vuonna 2016 Kérastase uudistaa lähestymistavan hiusten kasvua edistävissä tuotteissa. Uusien Densifique tuottiden ytimessä on nyt glykaanibiologia eli hiustupessa sijaitsevien glykaanien tutkimus. Yhdessä Stemoxydine 5%, Glycane Complex ja muotoilevat polymeerit saavat aikaan uudenlaisen tuuheuden ulottuvuuden.

Tammikuussa 2016 Kérastase toi suosittuun Densifique -tuotesarjaan 2 uutuutta: – Fondant Densifique ja Densifique Hair density and fullness programme -hustenhoito-ohjelma naisten oheneville ja ohuille hiuksille.

Densifique-tuotesarja on nyt täydellinen ja se kattaa niin hiustenhoitotuotteiden tehokkuuden kuin myös niiden kaunistavan vaikutuksen. Hiukset näyttävät, tuntuvat ja ovat tiheämmät ja tuuheammat.

Kérastase Densifique Fondant Densité,

- Hennoille hiuksille ilmavuutta ja tuuheutta

Pehmeän täyteläinen koostumus kietoutuu yksittäisen hiuskuidun ympärille luoden suojaavan kalvon, joka yhdessä Intra-Cylane® -ainesosayhdisteen kanssa saa hiukset tuntumaan runsaammilta ilman raskasta tunnetta.

Käyttö:

Levitäpyyhekuiviinpituuksiin ja latvoihin. Anna vaikuttaa 2 minuuttia ja huuhtele.

Kérastase Densifique Hair density and fullness program

Päivittäinen hiustenhoitorutiini, jolla voidaan merkittävästi lisätä hiustiheyttä ja näkyviä tuloksia saadaan jo 3 kk:n ohjeenmukaisen käytön jälkeen.

Käyttö:

Levitä 1 ampulli joka päivä hiuspohjaan 3 kk:n ajan aamuin tai illoin, kuiviin tai pyyhekuiviin hiuksiin. Hiuspohjan ei tarvitse olla vastapesty.

Napsauta pois ampullin litteä korkki ja kiinnitä suutin pulloon.

Painele suuttimen pyöreää osaa levittääksesi tuote jakauksittain hiuspohjaan. Voit käyttää suuttimen nokkaa apuna jakausten tekemiseen.

Hiero hiuspohjaa sormenpäillä levittääksesi hoidon kauttaalleen hiuspohjaan ja hiuslatvoihin

• kerastase
  • kérastase