Kérastase UUTTA: Couture Styling Curl Fever kiharoiden luomiseen ja Fix Fabulous kiinnitykseen ja muotoiluun

Kérastase Couture Styling: Curl Fever ja Fix Fabulous

Kérastase lanseerasi Couture Styling muotoilusarjan 2013 ja se onkin ollut menestys. Tuoteperheitä on kaksi: Rakenne (vihreä) ja Viimeistely (violetti). Rakennesarjassa on tuotteita, joilla saavutetaan kampauksen pohja ja Viimeistely nimensä mukaisesti viimeistelee eli antaa kiiltoa ja kiinnittää. Molempiin tuoteperheisiin on nyt tullut yksi uusi tuote. Curl Fever tuli Rakenne-sarjaan ja on lämmöltä suojaava tuote, jolla saadaan kiharat aikaan, jopa suoriinkin hiuksiin. Fix Fabulous puolestaan tuli Kiinnitys-sarjaan kiinnittää ilman aerosolia tai sitä voi jopa käyttää hiusten muotoiluuun ja asetteluun. Fix Fabulous on monipuolinen, hienojakoinen ja joustava pidoltaan.

Couture Styling asiantuntija ja hiustaiteilija Luigi Murenu
Ammattilaisen inspiroima moderni näkemys hiusten muotoilusta.

Kérastase valitsi Luigi Murenun Couture Styling -sarjan luovaksi johtajaksi, koska hän on luovan hiustyylin mestari. Couture Styling -sarjan luovana johtajana hän tulkitsee glamourin ja muodin inspiroimia tyylejä luonnollisesti ja tyylikkäästi, jotta hiusten täydellisen vapaa liikkuvuus säilyisi.

Kérastase Styling keulakuva : Kate Moss

Brittiläinen huippumalli sekä monen muoti- ja kauneusbrändin lähettiläs edustaa nyt ensimmäistä kertaa luksusmerkin imagoa hiustenmuotoilussa.    Yhdessä Kérastasen huippu-ammattimaisuus ja Katen rohkea glamour muuttavat näkemystä hiusten muotoilusta. Saamme nauttia vapaasti liikkuvista hiuksista,  tuotteiden huipputeknologiasta ja aistillisista koostumuksista.    Katen ystävän, studiokampaajan ja uuden tuotesarjan taiteellisen johtajan, Luigi Murenun käsissä Katen pitkät hiukset on muotoiltu yhä uudelleen joko lainehtiviksi, kihariksi, isoksi tupeeratuksi massaksi tai energisiksi vapaana hulmuileviksi luomuksiksi. Monta tyyliä. Kérastasen avulla Katen hiukset ovat täydellisemmät kuin koskaan ja muotimaailman ainutlaatuisen persoonallisuuden kaikki puolet pääsevät esiin.

Tuotteet

Fix Fabulous – Muotoilu- ja viimeistelysuihke

Fix Fabulous on täsmäsuihke ilman aerosolia, jolla kampaus voidaan muotoilla haluttuun muotoon ilman kovaa tunnetta. Onpa kysessä pörröinen leijonan harja, ylisuuri ampiaispesänuttura tai rennolla otteella yhteen kurottu ponnari, kiinnittää Fix Fabulous -suihke hiukset jättäenhiukset liikkuviksi ja pehmeän tuntuiseksi.

Teknologia:
Koostumuksessa yhdistyy sopivassa suhteessa kiinnittävät polymeerit ja pintaa suojaavat ainesosat. Antaa hiuksille kosteussuojan ja tekee niistä samettisen tuntuiset. Aerosoliton suihke on erittäin hienojakoinen ja antaa kiillotetun viimeistelyn.

Käyttö: Suihkauta 10cm päästä hiuksista (3-4 pumppausta),tasoita pinta kamman avulla ja muotoile haluttuun muotoon. Viimeistelyssä suihkuta tasaisesti hiuksiin ja anna kuivua.

Curl Fever – Kiharoita korostava lämpösuojavoide

Curl Fever antaa kiharoille tai kiharretuille hiuksille joustavuutta ja kiiltoa. Se luo kiharoille täydellisen, kiinteän muodon hennon geelimäisen koostumuksensa ansiosta. Curl Fever antaa kestävää pitoa niin siisteille lainekampauksille kuin huolettomille kiharapilville.

Teknologia: Curl Fever sisältää voittamattoman kaksikon: Powersoft ja Xylose -ainesosat, joiden ansiosta Curl Fever antaa hiuksille sekä kosteutta että lämpösuojan ja takaa uskomattoman kiillon.

Käyttö: Levitä pieni määrä tuotetta käsien kautta pyyhekuiviin hiuksiin. Levitä tuotetta pituuksiin ja latvoihin, kuivaa softerilla tai kuivaa ja käytä kiharrinta.

Kérastase - Täydellisten hiusten taidetta vuodesta 1964

Lähes 50 vuotta , hiusten asiantuntija, Kérastase on vastannut tarpeisiin ja todistettavasti hoitanut hiuksia hiuspohjasta latvoihin saakka..
Naisen yksilöllinen kauneus on antanut inspiraation uuden Couture hiusten muotoilusarjan lanseeraukseen.

Kérastase luo glamouria, tarkkaa ja vapautunutta tyyliä naisille, jotka haluavat kaiken ja joille on tärkeää tuoda esille ainutlaatuista yksilöllisyyttään räätälöidyn ja viimeistellyn hiustyylin avulla.

Kérastase Couture Styling Pitkäkestoisen pidon ja hiusten täydellisen vapaan liikkuvuuden säilyminen luovat yhdessä ainutlaatuisen räätälöidyn hiustyylin.

Teknologinen läpimurto: Uuden sukupolven mikronisoidut muotoilupolymeerit ympäröivät hiuskuitua kuin toinen iho.. Mikrokalvo sulautuu täydellisesti hiukseen ja mahdollistaa pitkäkestoisen muotoilun, säilyttäen hiusten vapaan liikkuvuuden ja kosmeettisen tunnun vähentämättä pitoa.

Suojaavaa hiusmuotoilua: Kolmen ainesosan yhdistelmä takaa ainutlaatuisen ja räätälöidyn muotoilun. Xyloosi on puusta löytyvä sokeri, joka suojaa hiuskuitua lämmön haitallisilta vaikutuksilta (suoristusrauta, kiharrin, fööni, jne). Muotoileva., kiinnittävä ainesosa antaa suojan pörröisyyttä vastaan ja takaa pitkäkestoisen pidon.

Hiusta hoitava ainesosa: Naisen ei enää tarvitse valita hoitavuuden tai pidon välillä. Couture Styling-sarjan tuotteet vastaavat kaikkien hiustyyppien tarpeisiin samalla kuin ne takaavat miellyttävän tunteen hiuksiin.

LUONNOLLISTA LIIKKUVUUTTA, HELPPOUTTA, EHDOTONTA MIELIHYVÄÄ… TODELLINEN HIUSTENMUOTOILUN VALLANKUMOUS

• hiukset
  • ppd