Kevään hiusmuoti - LE HAIR BRONZING by L'Oréal Professionnel

Le Hair Bronzing on kampaamoissa toteutettava L'Oréal Professionnel -hiustrendi keväälle & kesälle 2019. Se on luonnollinen look, joka tuo kirkkautta ja hehkua hiukseen sekä iholle, kuin auringon paahtama look. Trendi on saanut inspiraationsa bronzing-meikkitrendistä, joka nyt halutaan tuoda hiuksiin. Trendi toteutetaan eri hiusvärisävyillä ja helpolla tekniikalla, minkä on tarkoitus tuoda kirkkautta ja hehkua hiuksiin lisäämällä välkehteleviä raitoja sekä hienostunutta kontrastia pitäen look hyvin luonnollisena, joka sopii kantajansa ihonsävyä sekä korostaa sitä. Le Hair Bronzing sopii kaikille hiuksille riippumatta hiusväristä, pituudesta tai hiustyypistä. Tulevalle kaudelle L’Oréal Professionnel Bronzing väripaletti tarjoaa 8 uutta sävyä kampaamoille, joilla voidaan toteuttaa Bronzing-trendiä:
sävyihin on lisätty ripaus helmiäistä, mikä tuo hiukseen pronssista vivahdetta. Sävyjä
löytyy ikonisista L'Oréal Professionnel -värisarjoista INOA (ammoniakiton kestoväri), MAJIREL (perinteinen kestoväri) ja DIARICHESSE (ammoniakiton kevytväri).
Myös pohjoismainen L'Oréal Professionnel -koulutustiimi loi 3 omaa visiota Le Hair Bronzing-trendistä, jotka sopivat pohjoismaiseen tyyliin ja hiustyyppiin. Anna kesän näkyä hiuksissasi!

Lisätiedot:

Trade marketing manager

L’Oréal Professionnel

p. 040-5880825

jonna.ramanen@loreal.com

• hairbronzing
  • balayage
  • l'oréal professionnel
  • diarichesse
  • majirel
  • inoa
  • hiusväri

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.