Kukkakimpullinen aistillista rakkautta — Mon Paris Floral EDP

MON PARIS
PARFUM FLORAL

YSL Beautén uusi Mon Paris Parfum Floral on herkullinen chypre-tuoksu, joka on äärimmäisen villi ja uniikki. Tuoksussa yhdistyvät kimpullinen valkoisia kukkia sekä persikan ja päärynän tuoksuvivahteet. Rakkaus on kuin kimppu kukkia, joita kannetaan järkähtämättä.
Tuoksu on ylhäinen ja vaarallisen kutkuttava jättäen jälkeensä intohimoisen polun. Lähde intensiiviselle seikkailulle ja valmistaudu päätä pyörryttävään ja aistilliseen rakkauteen.

Mon Paris Floral EDP

Arvioidut kuluttajahinnat:

30 ml 59,50 €
50 ml 87,50€

Yves Saint Laurent Mon Paris Parfum Floral
Ensimmäinen toimitusviikko 10

Kukkakimpullinen hullua rakkautta

Mon Paris Floral on uusi tuoksutulkinta rakkauden väreistä, ja sen ovat luoneet aiemmistakin Mon Paris –tuoksuista tutut Dora Baghriche ja Olivier Cresp. He onnistuivat luomaan lähtemättömän vaikutuksen ja tämä moderni ja taivaallisen aistillinen tuoksu on sekä elegantti että kiihkeä. Heidän inspiraationaan toimivat valkoisista kukista koostuvat kukkakimput sekä mehukkaat persikat.

Mon Paris Parfum Floral avautuu päärynän ja vadelmien terävällä yhdistelmällä, johon on lisätty pehmeän makeaa persikkaa. Tuoksun ytimessä ovat mystiset daturat. Kukkaisuutta ja pehmeyttä sydäntuoksuun tuovat eksoottiset jasmiinit, oranssit kukat, mangoliat sekä pionit. Pohjatuoksuna toimivat sensuelli patsuliöljy, maanläheinen ja provokatiivinen myski sekä kashmir, joka on yhtä lohdullinen kuin rakastajan syleily.

Tulos: Lumoava ja yhtä vangitseva kuin hulluin rakkaussuhde. Kukkainen tuoksu, joka on voimakas, kestävä ja täysin aistillinen. Aivan kuten leikkisässä rakkaussuhteessa, se on silti kevyt, ilmava ja tarpeeksi avoin kuljettaakseen sinut pois tuulen lailla ajasta ja paikasta rakastajasi kanssa.

Tuoksu tänään, intohimo huomenna

Päätä huimaava, valoisa ja aistillinen. Mon Paris Parfum Floral herättää meissä kaikissa intohimon tuoden sen elämäämme. Hengitä kuin olisit kukkapellolla nauttimassa bergamotin tuoreudesta ja nauttimassa daturoiden hypnoottisesta vaikutuksesta. Valmistaudu uuteen rakkauteen.

L’Oréal Luxe

Yves Saint Laurent