L'Oréal on Pohjoismaiden suosituin työnantaja

L’Oréal on Pohjoismaiden suosituin työnantaja

Pohjoismaiset kaupallisen alan opiskelijat ovat valinneet L’Oréalin suosituimmaksi työnantajaksi Universumin ”Most Attractive Nordic Employers 2015”-tutkimuksessa. L’Oréal paransi tänä vuonna sijoitustaan kiinnostavimpien työnantajien listalla sekä koko Pohjoismaissa että yksittäisissä maissa. Suomessa L’Oréal nousi kahdeksannelta sijalta viidennelle sijalle kaupallisen alan opiskelijoiden listalla.

”Olemme todella iloisia tästä tuloksesta, joka heijastaa johdonmukaista toimintaamme yrityskulttuurimme, arvojemme ja uramahdollisuuksiemme esille tuomiseksi”, kertoo Jenni Gallagher, joka toimii L’Oréalin HR-johtajana Pohjoismaissa.
”Työelämään astuville opiskelijoille L’Oréal tarjoaa mahdollisuuden oppia, kehittyä ja luoda menestyksekästä uraa dynaamisessa ja kansainvälisessä työympäristössä.”

”L’Oréalin listasijoitusten nousu ilmentää sen vahvistunutta asemaa Pohjoismaisilla markkinoilla. L’Oréal nähdään yrityksenä, jossa voi perehtyä globaalin päivittäistavarakaupan toimijan koko arvoketjuun ja kartuttaa kokemusta alalta”, toteaa Jonna Sjövall, Universumin EMEA-alueen johtaja.

”Most Attractive Nordic Employers 2015”-tutkimukseen osallistui yli 38 000 opiskelijaa neljästä Pohjoismaasta (yli 5 000 enemmän kuin vuonna 2014). Tutkimus tehtiin syyskuun 2014 ja maaliskuun 2015 välisenä aikana.

Pohjoismaiden suosituimpien työnantajien lista, trendit ja sijoitukset: http://universumglobal.com/nordic2015

Lue lisää L’Orealista työnantajana: http://careers.loreal.com

Lisätietoja:
Tarja Kuusela, viestintäpäällikkö, L’Oréal Finland Oy, tarja.kuusela@loreal.com
Jonna Sjövall, Universum: jonna.sjovall@universumglobal.com

L’Oréal

L’Oréal on omistautunut kauneudelle jo 105 vuoden ajan. Konsernin portfolioon kuuluu 32 ainutlaatuista, kansainvälistä, toisiaan täydentävää brändiä. Vuonna 2014 L’Oréalin liikevaihto oli 22,5 miljardia euroa ja henkilöstön määrä maailmanlaajuisesti 78 600. Tutkimus- ja kehitystyö ja 3 600 hengen tutkimushenkilöstö muodostavat keskeisen osan L’Oréalin strategiaa. L’Oréalilla on Pohjoismaissa yli 800 työntekijää ja toimipisteet Espoossa, Kööpenhaminassa, Tukholmassa ja Oslossa.

L’Oréal Finland Oy on Suomen suurin kosmetiikkayritys.Tuotteitamme ovat maailman johtavat päivittäistavaratuotteet, kampaamotuotteet, selektiivinen kosmetiikka sekä apteekkikosmetiikka. Brändimme edustavat innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.

Universum

Universum on kansainvälinen työnantajakuvaan erikoistunut tutkimus- ja konsultointiyritys. Yritys perustettiin vuonna 1988 tavoitteenaan parantaa opiskelijoiden ja heidän rekrytoimisestaan kiinnostuneiden työnantajien välistä viestintää. Tänä päivänä Universumin missio on auttaa organisaatioita vahvistamaan työnantajakuvaansa ja mahdollisuuksiaan rekrytoida huippuosaajia.