L'Oréal Paris Revitalift Filler -anti-age kasvojenhoitosarja

Ensimmäisiä ihon ikääntymisen näkyviä merkkejä – ohuita juonteita ja ryppyjä – alkaa esiintyä 25 vuoden paikkeilla. Ensimmäiset ohuet juonteet ilmestyvät yleensä silmien ulkonurkkiin, ja niitä kutsutaan ilmerypyiksi. Kasvoilla ilmehtiminen synnyttää otsaan vaakasuoria juonteita. Pikkuhiljaa juonteet syvenevät ja muuttuvat näkyvämmiksi. Otsaa kurtistettaessa myös kulmakarvojen väliin syntyy ohuita pystysuoria juonteita. Selkeämpiä ja syvempiä ryppyjä ilmaantuu nenän ja suupielten väliin.

Iän myötä ihon oma hyaluronihappotuotanto vähenee, ihoon ilmaantuu ryppyjä ja se menettää täyteläisyyttään.

L'Oréal Paris Revitalift Filler -tuotesarja silottaa ryppyjä, lisää ihon täyteläisyyttä ja tekee ihosta nuorekkaamman näköisen. Kasvonpiirteet ovat selkeämmät. Ainutlaatuinen koostumus perustuu edistykselliseen teknologiaan ja sisältää suuren pitoisuuden mikrometristä hyaluronihappoa.

Elisabeth Bouhadana, L’Oréal Paris Global Scientific Communication Director:

"Jos harkitset hyaluronihappoinjektioita, kokeile ensin Revitalift Filler -ihonhoitosarjaa. Revitalift Filler -sarjan sisältämä hyaluronihappo toimii eri tavalla kuin injektio: mitä pienempiä hyaluronihappomolekyylejä, sitä parempi vaikutus ihon pintaan. Mikrometrinen hyaluronihappo, jonka molekyylipaino on pieni (20–50 kilodaltonia) imeytyy paremmin ihon pintakerrokseen. Tämän ansiosta Revitalift Filler -päivävoiteen ja -seerumin päivittäinen käyttö lisää ihon täyteläisyyttä ja häivyttää ryppyjä tehokkaasti. Jo 4 viikon käytön jälkeen ohuet juonteet ja rypyt ovat näkyvästi silottuneet ja iho näyttää täyteläisemmältä. Ihon pinnan täyteläisyys on parantunut."

REVITALIFT FILLER -sarjan ihon täyteläisyyttä lisäävät anti-age-päivävoide ja seerumi sisältävät suuren pitoisuuden mikrometristä hyaluronihappoa. Bioteknologisesti valmistetun mikrometrisen hyaluronihapon molekyylipaino on pieni (20–50 kilodaltonia), minkä ansiosta se imeytyy ihon pintaan helpommin. Tutkimukset hyaluronihappohiukkasten koon ja vaikutuksen suhteesta ovat osoittaneet, että hyaluronihappo, jonka molekyylipaino on pienempi, pystyy imeytymään ihon pintakerrokseen huomattavasti tehokkaammin kuin hyaluronihappo, jonka molekyylipaino on suurempi.

L'Oréal Paris Revitalift Filler -tuotteet ovat saatavilla maaliskuun lopulla 2015.

L'Oréal Paris Revitalift Filler anti-age -päivävoide, 50ml, EAN3600522892410.
Suosituskuluttajahinta-arvio 21,90 €.

L'Oréal Paris Revitalift Filler anti-age -seerumi,16ml, EAN3600522892427.
Suosituskuluttajahinta-arvio 23,90 €.

• anti age
  • l'oréal paris
  • filler
  • ihonhoito

L'Oréal Paris on maailman johtava kauneusbrändi, joka tuo edistykselliset tuotteet kaikkien saataville. Brändin kauneusvisiota tukevat 35 kansainvälistä brändilähettilästä, kuten ikonit Naomi Watts, Blake Lively, Jennifer Lopez, Doetzen Kroes, Freida Pinto, Jane Fonda, Eva Longoria, Julianne Moore, Lara Stone, Liya Kebede, Fan Bingbing ja Hugh Laurie. Näiden L'Oréal Paris -lähettiläiden ainutlaatuiset urat ja karismaattiset persoonallisuudet ilmentävät legendaarisen sloganin sanomaa kauneudesta: "Koska olet sen arvoinen".