L'Oréal Professionnel HAIR FASHION NIGHT 12.5.2016 maailmanlaajuinen kuluttajatapahtuma nyt myös Suomeen!

Ravintolapäivä, taiteiden yö, shopping night.. kaikki kiva tapahtuu iltaisin.

L'Oréal Professionnel kampaamotuotemerkki järjestää kuluttajille mahdollisuuden tutustua uusiin hiustyyleihin ja kokeilla kampauksia ilmaiseksi ympäri maailman, myös Suomessa.

Vuonna 2015 supersuosion Ranskassa saavuttanut kampaajien ja kuluttajien verkostoitumis- ja hiusmuotitapahtuma saapuu nyt 25 maahan maailmassa. L'Oréal Professionnel kampaajat tarjoavat ilmaisia kampauksia 12.5. n. klo 18-21 välisenä aika. Katso lisää www.hairfashionnight.fi ja seuraa Instagramissa #hairfashionnight.

Päätapahtuma pidetään L'Oréal Academie -koulutuskeskuksella Runeberginkatu 4 aD:ssä ja sinne otetaan myös varauksia vastaan.

Lisäksi n. 20 kampaajaa ympäri Suomen tarjoaa kuluttajille tai potentiaalisille asiakkailleen mahdollisuuden tutustua heidän kädentaitoihinsa ja kevään hiusmuotiin. Mukana menossa on L'Oréal professionnelin mobiilisovellus Style My Hair, joka on ladattavissa Google Play:stä ja AppStore:sta.

Style My Hair on täyden palvelun mobiilisovellus, jolla voit testata ja jakaa uusia hiustyylejä ja värejä, voit katsella "ennen ja jälkeen" kuvaa, voit tallentaa mieluisimmat tyylit, saat kampauksen teoteuttamiseen tarvittavat ohjeet ja tuotevinkit ja voit vieläpä etsiä sijainnillisesti lähimmän kampaamon, jossa hiustyyli voidaan toteuttaa. Sovellusta käyttää myös kampaajat, joten sen esittelyä ei kampaamossa tarvitse pelätä.

• professionnel
  • loreal
  • shampoo
  • hiukset