L'Oréal Professionnel Infinium Hiuskiinne

Lehdistötiedote   •   Syys 03, 2014 12:24 EEST

IKONINEN INFINIUM UUDISTUI. Entistäkin hienojakoisempi, entistä monipuolisempi. Infinium levittyy helposti ja harjautuu tarvittaessa myös helposti pois. Voit käyttää hiuskiinneetä kampauksen tekemiseen tai sen viimeistelyyn oli tyylisi mikä tahansa.

Uusi koostumus, testattu ja hyväksytetty
hiusalan ammattilaisilla Catwalkien takahuoneissa. Tämän kauden (syksy/talvi
2014-2015) näytöksissä: INFINIUM - muotinäytösten takahuoneiden must-have - on tullut takaisin uudella koostumuksella 15 vuoden ajan Infinium on ollut jopa 40 000 kampaamon ja vielä useampien kampaajien ammattimainen työkalu. Joka 11. minuutti myydään 1 Infinium ympäri maailman.

Pariisin muotiviikkojen virallinen yhteistyökumppani, L'Oréal Professionnel, on myös mukana New Yorkissa, Milanossa ja Lontoonkin muotiviikoilla. Tälle kaudelle L'Oréal Professionnel kampaajat
loivat lookit mm. Sonia Rykiel, Chloé, Kenzo, Carven ja Topshop Unique -näytöksiin. Infinium - uusi koostumus, ammattimainen tuote

Erittäin hienojakoinen, todella kuiva eikä jätä jäämiä hiuksiin.                                                      Kiinne tuntuu hiuksissa joustavalta ja löytyy kolmessa eri vahvuudessa: Soft, Storng, Extra Strong. Saat uudella Infiniumilla voittamattoman lopputuloksen haluat sitten, tupeerata, pörröttää, lisätä voluumia tai erotella hiuksiasi. Sen salaisuus piilee ultrapienessä pisarakoossa.

Erittäin kiinnittävä: kolme eri vahvuutta

Erittäin nopea: kuivaa välittömästi

Erittäin huomaamaton: näkymätön hiuksilla, ei jäämiä

Erittäin kiiltävä: Kiiltävät luonnolliset hiukset ei mattaista lopputulosta.

JAMES PECIS - HIUSMUOTOILIJA   testasi uutta Infiniumia:

(Tehnyt hiukset mm. Chloé:n Carven:n ja Costume National:n näytöksiin)

"Infiniumia pystyy työstämään loistavasti ilman että hiukset näyttävät "lakatuilta". Se on erittäin kuiva ja antaa täydellistä hallintaa
näytöshiuksille. Sen monipuolisuus tekee siitä tuotteen, joka on oltava
näytöslavojen takahuoneessa mukana.

+3589452631 Niittykatu 6 b, 02200 Espoo