L'Oréal Professionnel IT LOOKS - Syksyn trendit maailman suosituimmalta hiusbrändiltä.

L’Oréal Professionnel Syys/Talvi 2014 hiustrendit

IT LOOKS

Kampaamoissa
10.9.2014 alkaen

Kauden Syksy/Talvi 2014 muodissa nähdään paljon raikkaampaa värimaailmaa kuin yleensä vuoden vaihteessa. Luumut ja burgundit voi nyt vaihtaa hempeisiin pastelleihin edellyttäen, että kangasvalinnassa näkyy niiden muhkeus ja lämpö. Vaatteissa suurimmat linjaukset ovat ehdottomasti ”color blocking”, musta ja maalaukselliset kuosit.

Hiusmuodissa on vahvasti näkyvissä edelleen laineet, pixie ja uusi nousija LOB eli long bob eli pitkä polkka. Hiusvärienä nähdään viileiden ruskeiden vivahteita, edelleen myös vaaleita latvoja, mutta pehmeämpänä kuin ennen. Lämpimät punertavat ja kupariset sävyt ovat myös todella kovassa nosteessa.

Laineet ovat saaneet hiukan rennomman ja loivemman ilmeen. Laine keskittyy enemmän latvaan ja on kuitenkin kiiltävä, vaikka ei niin symmetrinen tai romanttinen. Laineet koristavat pitkiä ja puolipitkiä hiuksia loistavasti. Laineiden pariksi L’Óréal Professionnel valitsi vahvan, rohkean otsatukan, joka erottuu edukseen massasta. Väri laineilla on viileän ruskea vaalennetuilla latvoilla.

Pixie leikkaus saa nimesnsä keijukaisesta, ehkäpä sen vuoksi että korvat tulevat esiin, mutta pääliosassa oleva pituus tuo leikkaukselle leikkimielisyyttä. Pääliosan vuoksi lyhyt lookki on helposti muunneltava naisellisesta kiharasta vaikka suoraan ja androgyyniin. L’Oréal Professionnel valitsi kuparin sävyn yhdistettynä Pixie leikkaukseen, jossa kahden kuparin tummuusasteet on helppoyhdistää niin että alaosa ja tyvi ovat tummemmat kuin pääliosan latva.

Pitkä polkka eli LOB ei ole vain suora leikkaus. Se on leikattu aavistuksen eteenpäin pitenevästi ti kevennetty latvoista niin, ettei latvoista muodostu kulmikasta palkkia. Se voi olla mitä tahansa pituutta olkapäiden ja kainaloiden välillä. Pitkän polkan etu on sen monipuolisuus. Se näyttää edestä pitkältä, on helpompi laittaa kuin pitkä ja saa kiinni näppärämmin. ”Sombré”:na. Sombre on, jo vakiintuneesta Ombré:sta, pehmeämpi, värjätty liukuvärjäys. Siinä missä Ombré tehtiin omiin hiuksiin vain vaalennusainetta käyttämällä, yhdistyy Sombréssa tyven ja latvojen värjäys ja niiden sävyjen yhteensovittaminen.

IT LOOKS – IT GIRLS – IT WOMAN

IT LOOKS on L’Oréal Professionnel tuotemerkin oma kokoelma hiusmuodin kuumimpia trendejä ja niitä kantaa aina sen hetken kuumimmat nimet. Kokoelma ilmestyy kaksi kertaa vuodessa, syksyllä ja keväällä. Syksyn trendejä kantaa kaksi IT –tyttöä ja yksi IT –nainen.

Kullanvaaleaa, LOB (long bob eli pitkä polkka)  IT –nainen: Jerry Hall

Rock n’ roll aatelinen ja muusa Jerry Hall on tehnyt pitkän uran mallina ja jatkaa työtään edelleen. Texasista lähtöisin oleva 52-vuotias on myös tunnettu Mick Jaggerin vaimona ja heillä on tästä suhteesta neljä lasta. Ensimmäistä kertaa Jerryn uran aikana hän suostuu näin radikaaliin muutokseen, jossa hänen jo tavaramerkiksi muodostuneet pitkät kutrinsa saavat, tämän kauden trendikkäimmän It Looksin, pitkän polkkamallin ”LOB”:n. Jerrylle on luotu lämpimällä, kullanhohtoisella sävyllä väri, joka korostaa hänen ihonsa sävyä positiivisesti. Latvoissa on hiukan vaaleampaa, kuin tyvessä.

Viileän ruskeaa, Otsatukka & laineet IT –tyttö: Helena Bordon

Helena on brasialainen bloggaaja ja fashionista, ja on maansa seuratuimipia julkisuudenhenkilöitä. Helenan äiti työskentelee Vogue Brasilian Muotijohtahana ja on myös tästä syystä tyylinsä suhteen seuratuimpia naisia maassaan. Viileän ruskeisiin hiuksiin on yhdistetty rohkea otsatukka ja pituudet kiharrettu rennolle, mutta hienostuneelle laineelle.

Kuparin hehkua, Pixie IT -Tyttö: Loan Chabanol

Loan on ranskalainen nouseva tähti ja näyttelijä, joka on ollut mm. vuonna 2014 valmistuneessa elokuvassa “Fading Gigolo”, kanssanäyttelijöinään mm. John Turturro, Woody Allen, Sharon Stone ja Vanessa Paradis. Loanin look on tämän hetken kuumimpia – the Pixie. Pitkään pääliosaan on yhdistetty lyhyt niska, jolloin lyhyen hiuksen muotoiluvaihtoehdot ovat monipuolisemmat. Väri on Lookissa tumma kupari alta ja tyvestä ja hehkuva kuparin sävy latvassa.

• otsatukka
  • ppd

+3589452631 Niittykatu 6 b, 02200 Espoo

L'Oréal Professionnel