LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT EAU DE TOILETTE

La vie est belle Éclat, Eau de Toilette Arvioitu kuluttajahinta 50ml 69,00€

Ensimmäinen toimitusviikko 7

LA VIE EST BELLE; elämä on kaunista. Lause on elämäntapa, jonka keskiössä on onnellisuus. Se on universaalin elämän kauneuden julistus. Tällainen on myös LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT EAU DE TOILETTE. Uusi, hehkuva tulkinta La vie est belle –tuoksusta, jossa yhdistyvät raikkaan mandariinin, elegantin nerolin ja pehmeän myskin vivahteet.

LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT EAU DE TOILETTE #SPARKLES

AURINKOINEN NEROLI

Dominique Ropion ja Anne Flipo ovat tuoksutaiteilijat legendaarisen La vies est belle –tuoksuperheen takana. Nyt he ovat luoneet uusimman ilmentymän joie de vivre:stä. L’Éclat Eau de Toilette avaa uuden kappaleen onnellisuutta ja lähtee uudelle tutkimusmatkalle appelsiininkukkaan, neroliin. Aurinkoinen ja lämmin, spontaani L’Éclat Eau de Toilette on yhtä ainutlaatuinen ja koukuttava kuin edeltäjänsä. Kampanjakasvona nähdään sädehtivä Julia Roberts.

Häikäisevä alku

La vies est belle L’Éclat Eau de Toilette leviää ilmaan räjähdyksenä kirpeää sitrusta, mandariinia, greippiä sekä bergamonttia. Seuraavaksi aukeaa virkistävä, elinvoimainen ja terävä vaaleanpunainen pippuri, jota kuljettaa hienostunut häivähdys teetä.

Aurinkoinen sydän

Tuoksun säihkyvä sydän on koottu luonnon jaloimmista raaka-aineista: Kukkakimppu, joka on kiedottu iiris- ja appelsiininkukista. Tuoksussa korostuvat ylväästi appelsiininkukan raikkaimmat ja nerokkaimmat vivahteet.

Jälkituoksu kuin toinen iho

Iiriskukan ja patsulin pohjatuoksut on kirkastettu uudella puisen myskiksellä meripihkalla sekä pehmeällä hengähdyksellä myskiä ja ambroxidea.

PULLO KUIN TUHAT JALOKIVEÄ

LA VIE EST BELLE L’ÉCLAT Eau de Toilette upean pullon on suunnitellut Catherine Krunas. Tuhansia jalokiviä muistuttavaksi hiottu pullo heijastaa tuoksun säkenöivyyttä ja elämäniloa.

Lisätiedot:

L’Oréal Finland Oy