LANCÔME SPRING LOOK 2018: FRENCH TEMPTATION

Arvioidut kuluttajahinnat

Sourcils Styler-kulmageeli. Saatavilla kaksi keväistä sävyä. 28,00€

Les Toppings palette:10 sävyn luomiväripaletti kevään väreissä. Sisältää kaksipäisen siveltimen. 40,00€

Le Petit Macaron: Voidemainen poskipuna ja macaron -blender. 48,00€

Ombre Hypnôse Mini: Miniluomivärikynä kevään väreissä 25,00€

Jelly Flower Tint: Sävyttävä huulikiilto, joka sisältää pieniä kukkasia. 31,00€

Ensimmäinen toimitusviikko 2/2018

Kokoelma saatavilla ainoastaan Sokos Helsinki, Sokos Tampere, Stockmann Helsinki, Stockmann Tampere. Rajoitettu erä.

Pariisilaisen karkkikaupan uudet houkutukset...

Tervetuloa sukeltamaan rohkeuden ja luovuuden maailmaan; tämän päivän ranskalaiseen konditoriaan. Tänä keväänä Lancôme on isnpiroitunut modernista leipomosta ja koonnut herkullisen makean Spring 2018 kokoelman. Herkullisen makeista tuulihatuista supermoderneihin éclair –leivoksiin; klassikot on uudistettu yllättävillä mauilla ja välähdyksillä kirkkaita värejä ja pastelleja. Lancôme tuo pöytään suloisimmat sävyt ja houkuttelivimmat koostumukset nykyaiseen designiin käärittynä.

Maidonhaaleat pastellit ja silmille hyppäävät värit: kielletyn herkkuhetken sävyt

Vaaleanpunainen Macaron – ikoninen leivos, joka tuo mieleen raikkaassa ilmassa punastuneet ruusuiset posket. Granaattimehun siirappi luo nerokkaan houkuttelevat huulet, ja samaan aikaan matcha latte tarjoillaan raikkaana ihon pohjustajana.. Seuraavaksi sokerikuorrutetut värikkäät kulmat niille, joiden tekee mieli jotain erityistä. Koko kakku koristellaan sateenkaaren värissä loistavilla nonparelleilla.

SPRING 2018 KOKOELMA

Herkullinen poskipunapaketti: Macaron Blush and Blender

Tänä keväänä on Lancômen vuoro esittää uusi tulkinta ikonisesta macaron -leivoksesta – tavalla jota kukaan ei olisi osannut kuvitella. Tarjoiltu suloisen värikkäissä pikku laatikoissa, viimeistelty Lancômen ikonisilla ruusuilla. Macaron Blush & Blender on niin herkullinen, että sen voisi melkein erehtyä syömään. Todellisuudessa pakkauksesta paljastuu kermainen poskipuna ja pehmeä macaron-leivoksen mallinen meikkisieni. Macaron blender on täydellinen levitystyökalu Macaron Blush -poskipunan koostumukselle. Täydellinen duo kertakaikkisen vastutamattoman punastuksen luomiseksi.

Juuri pussatut huulet: Jelly Flower Lip Tint

Läpinäkyvä tuubi paljastaa oikeita kukkien terälehtiä kellumassa pinkissä hyytelössä. Kokonaisuuden kruunaa valkoinen herkkä korkki, kuin ranskalaista posliinia. Jelly Flower Lip Tint jättää huulille hienovaraisen ruusuisen, vaaleanpunaisen kiillon. Siirappinen koostumus takaa erityisen viettelävän ilmeen levitettynä vain huulten keskiosaan.

Sokerikuorrutus luomille: Eye Sugar Palette

Kuorruta luomesi erikoistehosteilla: Eye Sugar Palette -luomiväripaletti sisältää 10 sävyä pastellista räväkkään poppiin. Loputon menu mahdollisuuksia.. Viisi sateenkaaren väreissä kiiltävää sävyä, kaksi vallattoman kimaltavaa glitteriä ja kolme voimakkaan pigmenttistä mattaa. Luomiväreissä on puuterimainen koostumus joka jättää iholle kermaisen tunteen. Pakkauksessa tulee mukana kaksipäinen sivellin, joka tekee levittämisestä helppoa ja hauskaa.

Valkaistut kulmat makealla twistillä: Sourcil Styler-kulmageeli

Meikkimaailman puhutuin trendi, valkaistut kulmat, saa uuden makeamman otteen. Uusi rohkea resepti kuorruttaa kulmat maidonhaaleilla pastellisävyillä - kuin sokerikuorrutetut kulmat.

Jottei varmasti tulisi tylsää, voit vaihtaa kulmiesi tekstuurin mattaisesta kiiltävään käyttämällä Ombre Hypsone Mini Chubby –kynää Sourcil Stylerin päällä.

Lisätiedot:

L´Oréal Finland Oy