LISÄÄ HEHKUA VÄLITTÖMÄSTI — KIEHL´S GLOW FORMULA SKIN HYDRATOR

Arvioitukuluttajahinta

50ml 35,00€

TUO ESIIN IHOSI LUONNOLLINEN HEHKU

Huolellisen tutkimustyön pohjalta Kiehl’sin kemistit ovat kehittäneet uuden koostumuksen, joka sisältää 95 % luonnosta lähtöisin olevia ainesosia. Kliinisessä tutkimuksessa uusi Kiehl’s Glow Formula Skin Hydrator paransi näkyvästi ja pitkäkestoisesti ihon luonnollista hehkua. Kaikille ihonsävyille sopivan uutuustuotteen hohtavat mineraalit tuovat välitöntä hehkua iholle, ja koostumuksen antioksidantit suojaavat ihoa ja lisäävät sen heleyttä pitkäkestoisesti. Lisäksi tämän granaattiomenauutetta sisältävän ”hehkukosteuttajan” raikas ja kevyt koostumus kosteuttaa ihoa 24 tuntia.

Ihon hapettumisvauriot

Päivän mittaan iho joutuu kosketuksiin ympäristön ärsytystekijöiden kanssa, jotka voivat aiheuttaa hapettumisvaurioita iholla. Nämä vauriot voivat heikentää ihon suojamuuria ja aiheuttaa ihon kuivumista, sameutta ja kelmeyttä. Ihossa on antioksidantteja, mutta niitä on vähemmän ihon pintakerroksessa. On tärkeää lisätä antioksidantteja ihon pinnalle ihoa suojaamaan ja sen hehkua ja heleyttä lisäämään.

Granaattiomenauute

Koostumuksessa käytetty granaattiomenauute on peräisin Tunisiasta ja Maltalta, joissa kasvia on viljelty tuhansien vuosien ajan. Granaattiomenan hedelmä ja kuori sisältävät erityisen paljon antioksidantteja. Granaattiomenauutetta saadaan hedelmän siemeniä ympäröivistä syötävistä malloista hellävaraisesti uuttamalla.

Käytä kolmella tapaa

Kiehl’s Glow Formula Skin Hydrator on ainutlaatuinen hybridituote, joka tehostaa ihonhoito-ohjelmaasi yksin tai muiden tuotteiden kanssa yhdessä käytettynä. Yksin käytettynä hehkueliksiiri kosteuttaa ihoa ja tarjoaa sille antioksidanttisuojaa 24 tunnin ajan. Voit käyttää Glow Formula –kosteuttajaa meikin alla antamaan hehkua tai sekoittaa sitä meikki- tai kosteusvoiteen sekaan. Kasvojen korkeimmille kohdille levitettynä Kiehl’s Glow Formula Skin Hydratortoimii korostusvärin tapaan ja tuo kauniisti luonnollista hehkua ja valoa kasvoille.