LUO TÄYDELLINEN NUDE-MEIKKI — GIORGIO ARMANI NEO NUDE

Giorgio Armani Neo Nude
Pitkäkestoinen, valovoimainen ja höyhenenkevyt koostumus. Luo täydellinen nude-meikki.

Arvioidut kuluttajahinnat:

Neo Nude Fusion Powder 56,00€

Neo Nude Fusion Powder Refill 45,00€

Neo Nude A-Blush45,00 €

Neo Nude A-Contour45,00 €

Neo Nude A-Highlight45,00€

Neo Nude Ecstasy Balm34,00€

NEO NUDE: UPEA JA NÄYTTÄVÄ, LUONNOLLINEN NUDE-MEIKKI.

Höyhenenkevyt, hienojakoinen koostumus ja valovoimaisen pitkäkestoinen – upea nude lopputulos. Jo vuodesta 2000, Giorgio Armani on toiminut asiantuntijana virheettömän, mutta luonnollisen meikin luomisessa.

Nyt Giorgio Armani esittelee Neo Nude –kokoelman iholle, poskille ja huulille, jonka lupauksena on ”no makeup makeup perfection”: täydellisen virheetön lopputulos, joka näyttää luonnollisen aidolta. Näkymätön, virheetön, aistittava — se viestittää kaikkea, mitä naiset tarvitsevat tunteakseen itsenä itsevarmoiksi.

”It´s you — but better. It´s your Armani nude"

NESTEMÄINEN VAI PUUTERIMAINEN LOPPUTULOS?

TÄYDELLINEN YHDISTELMÄ MOLEMPIA

Moderni, kiireinen elämäntyyli on johtanut siihen, että naiset haluavat saavuttaa luonnollisen kauniin lopputuloksen nopeasti. Giorgio Armani vastaa tähän tarpeeseen esittelemällä Neo Nude Fusion –puuterimeikin: Ensimmäinen puuterimeikki, jonka koostumuksessa yhdistyy nestemäisen meikkivoiteen valovoimaisuus. ”Heleyttävä puuterimeikki” — pakastekuivattu meikkivoide, joka muuttuu iholla meikkivoiteeksi.

Puuteri liukuu höyhenenkevyesti iholle. Sen salaisuus on Armani Beauty laboratorion uusi patentti: valmistusvaiheessa voidemaisesta tuotteesta haihdutetaan vesi, jolloin koostumus muuttuu puuterimaiseksi. Päästessään kosketuksiin ihon luonnollisen kosteuden kanssa puuteri muuttuu takaisin ohueksi, huntumaiseksi nesteeksi, joka sulautuu yhteen ihon kanssa. Kevyt koostumus ei jätä näkyviä rajoja tai paakkunnu.

Puuteria voi käyttää myös aurinkopuuterin tavoin. Täydellisen lopputuloksen varmistat vielä käyttämällä puuterirasian pehmeää, synteettistä sivellintä. Se takaa virheettömän tuloksen — vaikka silmät kiinni levitettynä.

Linda Cantello, Giorgio Armani International Make-Up Artist:

Täydellisen ja luonnolisen Armani Glow -lopputuloksen saamiseksi, pohjusta meikki Prima Glow MoisturizingBalmilla. Lisää sitten illuminating concealer High Precision Retouch–peitevoidetta ja sen jälkeen Neo Nude Fusion Powder –puuterimeikkiä viimeistelyyn. Lisää Neo Nude A-Highlightiakorostamaan ja kirkastamaan kasvoja.

KOROSTA LUONNOLLISTA KAUNEUTTASI

Neo Nude –kokoelma täydentyy vesipohjaisilla, ihon sävyyn sulautuvilla tuotteilla, jotka kosteuttavat ihoa lisäten samanaikaisesti upeaa hehkua kasvoille: Neo Nude A-Blush, A-Contour ja

A-Highlight.
Ihanan kevyt koostumus. Tuotteet levittyvät ja häivyttyvät täydellisen huomaamattomasti keskenään. Uusi applikaattori annostelee juuri oikean määrän tuotetta, jotta saat luotua upean lopputuloksen.

A-Blush: Viisi ihanaa sävyä aina vaaleasta tumman pinkkiin ja kirkkaaseen oranssiin. Poskipunalla luot ihanan terveen, luonnollisen hehkun poskillesi. Se näyttää sinulta — mutta paremmalta.

A-Contour: Kaksi eri ruskean sävyä, jolla varjostat ja rajaat kasvojesi luonnollisia piirteitä. Vesipohjainen koostumus herättää poskipäät eloon.

A-Highlight: Korosta kasvojesi hehkua vaalean pinkillä tai samppanjan sävyisellä highlighterilla. Hohtava lopputulos, joka on kuin toinen ihosi.

Neo Nude Ecstasy Balmin avulla luot täydellisen nude-meikin myös huulille. Se kietoo huulesi huntumaisesti kolmella kauniilla sävyllä. Ihanan tuntuiset huulet, jotka pysyvät kosteutettuina jopa kahdeksan tuntia. Kolme ihanaa sävyä:

Deep Nude — hienovarainen luumu tekee huulista pehmeän sävyiset

Soft Nude — korostaa huulten luonnollista kauneutta itsevarmalla, harsomainen ohuella sävyllä

Neo Nude — kaunis rosa antaa ihanan hempeän värin

Lisätiedot: