Maybelline-syysuutuudet antavat katseeseen rohkeutta ja täyteläisyyttä

Maybelline-silmämeikkiuutuudet

Maybelline Lash Sensational Luscious -ripsiväri

VIUHKAMAISET RIPSET OVAT NYT TUUHEAMMAT JA PEHMEÄMMÄT KUIN KOSKAAN. SENSAATIOMAISESTA TULEE NYT TÄYTELÄINEN -LUSCIOUS.

Rakastettu Maybelline Lash Sensational -maskaraperhe saa uuden tulokkaan! Lash Sensational Luscious -maskarassa on ennennäkemätön viuhkamainen ja joustava harja, joka ulottuu ripsien tyveen, sekä täyttää ripsirajan ja antaa näin todella täyteläisen lookin. Kaareva harja myös taivuttaa ripset näyttävästi.

Ripsivärin koostumus sisältää ripsiä helliviä öljyjä, jotka antavat ripsille pehmeän, ylellisen ja hoidetun tunteen.

Maybelline Lash Sensational Luscious -ripsiväri
suosituskuluttajahinta-arvio: 13,95 euroa

Maybelline Master Preicse Curvy - muotoiltu nestemäinen silmänrajaus

Tarkka, täyteläinen rajauskynä seksikkäimpiin silmälookeihin.

Maybelline Master Precise Curvy -kynässä on pehmeä tiimalasikärki, joka seuraa silmäluomen muotoa kulmasta kulmaan. Intensiivinen ja hiilenmusta sävy kestää hyvänä koko päivän. Kärjen leveä reuna soveltuu paksuihin rajauksiin ja kärjen ohut reuna kapeisiin tarkkoihin rajauksiin.

Rajauskynä on muotoiltu kämmeneen sopivaksi, jotta eyelinerin käyttö olisi entistä helpompaa ja miellyttävämpää.

Maybelline Eye Studio Master Precise Curvy -nestemäinen silmänrajaus
suosituskuluttajahinta-arvio: 13,95 euroa

Maybelline The Rock Nudes -luomiväripaletti

Uusi The Rock Nudes -luomiväripaletti sisältää 12 rohkeaa sävyä, joka kattavat väriskaalan utuisista vaaleista jääkylmiin tummiin sävyihin. Paletin väreillä voit loihtia syksyn rohkeimman juhlatyylin, joka sisältää rutkasti asennetta.

Paletti sisältää myös luomiväriapplikaattorin.

Maybellien The Rock Nudes -luomiväripaletti
suosituskuluttajahinta-arvio: 17,50 euroa

Ilmoitetut hinnat ovat ohjeellisia suositushintoja. Jälleenmyyjällä on oikeus itse määritellä omat vähittäismyyntihintansa.

Uutuustuotteet ovat saatavilla elokuun lopussa.

Lisätietoja:

tarja.kuusela@loreal.com