Meikin parhaat ominaisuudet yhdessä — Giorgio Armani Power Fabric

Giorgio Armani Power Fabric –concealer

Täyspeittävä, joustava peiteaine, joka ei keräänny juonteisiin. Saatavilla 9 sävyä.

Arvioitu kuluttajahinta 39,00 €

Ensimmäinen toimitusviikko 2/2019

POWER FABRIC –#takethepower

Giorgio Armani Beauty, ihonsävyasiantuntija, loi kaksi vuotta sitten Power Fabric -tuotesarjan, joka on kerännyt lukuisia palkintoja ja ihastuttanut sen käyttäjiä ympäri maailman. Nyt tuotesarja laajenee, kun Giorgio Armani Beauty esittelee uuden POWER FABRIC HIGH COVERAGE STRETCHABLE CONCEALER -PEITEAINEEN, jonka avulla meikistä voi luoda entistä peittävämmän ja pitkäkestoisemman.

Yhtä luonnollisen tuntuinen kuin oma iho ja silti äärimmäisen peittävä — Power Fabric yhdistää meikin parhaat ominaisuudet. Peiteaineen kanssa viimeistelet meikkirutiinisi ja peität virheet iholtasi. Mattamainen ja peittävä, mutta kuitenkin niin kevyt ja valovoimainen lopputulos. Power Fabric aseistaa naiset voimalla, jolla virheettömän ihon saavuttaminen on huoletonta ja helppoa.

Elämme aikakautta, missä naisten elämästä on tullut kiireisempää ja hektisempää. Power Fabric tarjoaa peittävyyttä, johon voit luottaa. Lisää tuotetta päivän alussa ja nauti kestävästä, mutta raikkaasta lopputuloksesta koko päivän. Power Fabric –sarja voimaannuuttaa naiset tiedolla siitä, että sinun ei tarvitse uhrata meikille ajatusta koko loppupäivänä. Nauti huolettomasta eleganssista, jonka Giorgio Armani on onnistuneesti vanginnut meikkisarjoihinsa.

KAUNISTAVA TEKNOLOGIA

Power Fabric –koostumuksessa on hyödynnetty teknologiaa, joka mahdollistaa upean lopputuloksen: äärimmäisen kevyt öljy-pigmenttiyhdiste, joka sulautuu ihoon on helppo levittää, tuntuu miellyttävältä ja luo virheettömän ihon vaikutelman.

IHANTEELLINEN PEITTÄVYYS

Power Fabric high coverage stretchableconcealer -peitaineessayhdistyvät meikkivoiteen koostumus ja peitevoiteen peittävyys. Se on suunniteltu peittämään kaikenlaiset ihon virheet punoituksesta mustiin silmänympäryksiin. Pigmenttiyhdiste takaa peittävyyden ja tuotteen ”joustava” koostumus vapauttaa öljyä pikkuhiljaa iholle pitäen ihon raikkaan tuntuisena koko päivän sekä estää tuotteen kertymisen juonteisiin.

VOIMAKKAAT TULOKSET

Power Fabric –tuotteiden avulla itsetuntosi kasvaa huomaamattasi. Virheetön, kestävä ja peittävä lopputulos saavat sinut tuntemaan itsesi varmemmaksi. Keskity nauttimaan päivästäsi ja anna Power Fabricin tuotteiden hoitaa loput.

9 peittävää sävyä, jotta sinä voit keskittyä päivääsi — Giorgio Armani power Fabric –concealer

Lisätiedot:

L’Oréal Finland Oy           Jenny Hyvärinen