REDKEN DIAMOND OIL GLOW DRY - Hiustenhoitoöljy, joka antaa timanttista kiiltoa föönaaukseen.

Redken Diamond Oil Glow Dry

Suositeltu hinta-arvio kuluttajille 36€*

DON’T JUST BLOW-DRY, GLOW DRY!

Timanttista kiiltoa ja nopeutta hiusten muotoiluun.

Valmistaudu uskomattomaan föönaustulokseen! Uusi Redken Diamond Oil Glow Dry tekee föönauksestasi helppoa. Sen koostumus on lämpöaktiivinen, jolloin föönatessa hiusöljyn tuntuma hiuksissa jää kevyeksi ja ultrakiiltäväksi.

Levitä Glow Dry hiuksiin juuri ennen kuivasta. Se selvittää hiuksiasi, edistää hiusten kuivumista ja helpottaa föönaamista. Ultrakevyt koostumus myös kuivattaa hiuksia nopeammin ja jättää hiukset ilmavan tuntuisiksi ja timanttisen kiiltäviksi.

Pakkaus on Glow Dry -hiusöljyssä ultranaisellinen. Timantin muotoon leikattu lasipullo, vaaleanpunainen väri ja helppo pumppuominaisuus tekee tuotteen käytöstä hiukan hauskempaa.

Lämpösuojaa tuotteen alle saa esimerkiksi Redken Pillow Proof Blowdry Primer -suihkeesta. Lämpösuojan lisäksi se tuo esiin muotoilutuotteiden hyviä ominaisuuksia.

Uusi Redken-muusa Suki Waterhouse

Saammeko esitellä uuden Redken-muusamme: Suki Waterhouse.

Suki Waterhouse on brittiläinen 23-vuotias näyttelijä ja malli. Hän liittyy Redken-klaanin arvostettuun joukkoon, johon tällä hetkellä kuuluvat taiteellisen johtajan Guidon ja värjääjän Tracey Cunninghamin lisäksi myös mm. Amber Le Bon, Soo Joo Park ja Lea T.Suki syntyi vuonna 1992 Lontoossa ja hänestä on kasvanut muotimaailman suosikki. Hän on poseerannut useiden lehtien kansissa mm. Vogueen, Tatleriin ja Allure Magazineen. Burberry on ottanut hänet myös omakseen kampanjoihinsa. Suki on näytellyt nuoresta iästään huolimatta jo myös TV:ssä ja elokuvissa.

“Suki tunnetaan vaivattomasta tyylistään, upeista hiuksistaan ja hän on multitalentti. Hän tuo Redkenille loistavaa lisäenergiaa.“, kertoo Shane Wolf, Redken 5th Avenue Global General Manager.

Suki on Redken Diamond Oil Glow Dry:n virallinen keulakuva.

*Ilmoitetut hinnat ovat ohjeellisia suositushintoja. Jälleenmyyjällä oikeus itse päättää tuotteiden vähittäismyyntihinnoista.

• glow
  • redken