Sammuta valot ja anna yön laskeutua. YSL Black Opium EdP INTENSE & Couture Palette Black Opium EdP INTENSE

EAU DE PARFUM INTENSE

Switch off the lights

COUTURE PALETTE BLACK OPIUM EDP INTENSE

Arvioidut kuluttajahinnat:

Eau de Parfum

30ml 65,00 €

50ml 87,50 €

Couture Palette Black Opium EdP Intense  68 €

Toimitus myyntipisteisiin vko 5

Sammuta valot ja anna yön laskeutua.

Yksi suihkaus. Siinä on kaikki, mitä hän tarvitsee.

Intensiivinen yö kietoutuu hänen ympärilleen. Hänen ylleen muodostuu sininen aura, joka verhoaa hänet kauttaaltaan. Se saa aikaan voimakkaan, kirkkaan energian.

Luvaton. Magneettinen. Mystinen.

BLUE MOOD

Ikonisen mustan kahvin tummuus. Sinisen absintin taianomainen aura. Uusi halu ja sen tuoma jännitys.

YSL Beauté esittelee uuden lisäyksen Black Opium –perheeseen: BLACK OPIUM EAU DE PARFUM INTENSE. Huomiota herättävä syvän sininen sävy koristaa ikonista uudelleensuunniteltua Black Opium- pulloa.

INTESIIVINEN, HOUKUTTELEVA & SALAPERÄINEN

Vahvempi, rohkeampi, mutta voimakkaan aistillinen tulkinta yöstä, sen kauneudesta, suurudesta ja mystisyydestä.

Tuoksu on saanut inspiraationsa sinisestä absintista. Vihreän sinertävällä absintilla on kiistelty maine ja se on jopa kielletty jossain maissa sen tarunomaisten hallusinaatiovaikutusten takia. Yhdistettynä anikseen ja siniseen boisenmarjaan se luo salaperäisen ensituoksun BLACK OPIUM EAU DE PARFUM INTENSElle, joka yhdellä suihkauksella herättää uteliaisuutesi, luo houkuttelevuutta ja intensiivisyytä. Salaperäisen juonitteleva tuoksu koukuttaa sinut välittömästi.

Sydäntuoksussa on käytetty jasmine sambac absolueta, joka yhdistyy appelsiinin kukan kanssa tehden siitä sensuellin, viettelevän ja eksoottisen.

Pohjatuoksussa ikoninen kahvin tuoksu, joka edustaa Black Opiumin ikonista tuoksumaailmaa. Koukuttava tuoksu yhdistyy lakritsin, santelipuun ja vaniljan kanssa tehden siitä ainutlaatuisen.

SINISEN TÄHTITAIVAAN ALLA

Uusi pullo on saanut inspiraationsa absintista, sinisestä aurasta kaupungin valojen yllä. Mysteerinen, magneettinen ja sävähdyttävän intensiivinen pullo on vastustamaton kuin nainen sinisessä couture-mekossaan, joka tanssii sinisen yötaivaan alla. Tähtien tuike luo valoa pimeään yöhön.

SINISTÄ SÄIHKETTÄ

Uudesta Black Opiumista inspiroitunut COUTURE PALETTE BLACK OPIUM EDP INTENSEn avulla luot magneettisen, sähkönsinisen smokey eye –silmämeikin. Mattamusta, intensiivinen sininen ja kimmeltävä hopea upean kimmeltävässä sinisessä pakkauksesa.

Eksklusiivinen keräilypaletti on saatavilla vain rajoitetun ajan.