SERIE EXPERT Absolut Repair - VÄLITÖNTÄ MUUTOSTA VAURIOITUNEILLE JA ERITTÄIN KUIVILLE HIUKSILLE

L'Oréal Professionnel Serie Expert –sarja mahdollistaa ammattitasoista hiustenhoitoa pitkälle kehiteltyjen L’Oréal-teknologioiden avulla. Me uskomme, että jokaisen naisen hius on ainutlaatuinen ja tarvitsee räätälöityä hiustenhoitoa tarpeen ja hiustyypin mukaan.Tällä hetkellä tutkimuksen mukaan kuluttajat hakevat hiustenhoitotuotteita, jotka antavat 1. etuna hiukselle vahvuutta (LÄHDE: Mintel, Shampoo, Conditioners & Styling, Global Annual Review 2016)

SERIE EXPERT Absolut Repair -sarjan tuotteet jälleenrakentavat ja hoitavat vaurioituneita & erittäin kuivia hiuksia. Tuotesarja kokee nyt uudistuksen: teknologiassa hyödynnetään kultaisen kvinoan uutetta sekä proteiineja, jotka vähentävät hiuksen vaurioita ja antavat enemmän vahvuutta ja kiiltoa & pehmeyttä hiukselle jättäen sen höyhenenkevyeksi. Lisäksi sarjaan on tuttujen suosikkien lisäksi tuotu uusia tuoteinnovaatioita ja koostumuksia. Absolut Repair-tuotteita on 7 kotihoitoon sekä 1 kampaamohoitotuote.

Poishuuhdeltavat hoitotuotteet kotihoitoon:

• Shampoo: korjaavuutta, vahvistusta ja suojaa. Pakkauskoko 300 ml (16,90€) ja 500 ml (24,30€)
  • Hoitoaine: Ultrakevyttä korjaavuutta, päivittäiseen käyttöön. Pakkauskoko 200 ml (19,90€)
  • Jälleenrakentava hiusnaamio: voidemainen, runsas tekstuuri sopii erityisesti paksuille hiuksille. Pakkauskoko 250 ml (24,30€)
  • Kullankimaltava hiusnaamio: jälleenrakentava, geelimäinen hiusnaamio, jossa kultahippuja. Erityisesti hennommille hiuksille. Pakkauskoko 250 ml (24,30€)

Jätettävät hoidot:

• Hiusseerumi: suojaa, pehmeyttä ja sileyttä. Erityisesti pituuksiin ja latvoihin käytettäväksi. Pakkauskoko 50 ml (19,90€)
  • Blow Dry Cream: föönausvoide, joka estää katkeilua ja selventää, lämpösuoja jopa 230 asteeseen saakka. Pakkauskoko 125 ml (19,90€)
  • Hoitosuihke 10 in 1: monipuolinen suihke, jolla 10 eri etua hiukselle. Pakkauskoko 190 ml (19,90€)

HInnat ovat arvioituja kuluttajasuositushintoja.

Lisätiedot ja tuotetiedustelut:

Trade marketing manager/L’Oréal Professionnel

p. 040-5880825

jonna.ramanen@loreal.com

• jälleenrakentava
  • absolut repair
  • kuivat hiukset
  • serie expert
  • l'oréal professionnel

L’Oréal Finland Oy on Suomen johtava kosmetiikkayritys, jonka toimintaan kuuluvat päivittäiskosmetiikka- ja kampaamotuotteet, selektiiviset kosmetiikkasarjat sekä apteekkikosmetiikka. Tuotteemme edustavat alansa huippua, innovatiivista teknologiaa, kauneutta ja hyvinvointia.