URBAN DECAY: SUPERKIILTÄVÄ JA SAMETTISEN PEHMEÄ HI-FI SHINE ULTRA CUSHION LIPSTICK

Arvioitu kuluttajahinta: 21,00€

URBAN DECAY HI-FI SHINE ULTRA CUSHION LIPGLOSS

SUPERKIILTÄVÄ, INTENSIIVINEN VÄRI. SAMETTISEN PEHMEÄ KOOSTUMUS. USKOMATON PYSYVYYS.

UUSI LEMPITUOTTEESI:

Hi-Fi Shine Ultra Cushion Lipgloss on superkiiltävä, samettisen pehmeä huulikiilto, joka pysyy huulilla pitkään tuntumatta lainkaan tahmealta. E-vitamiini ja piparminttuöljy hoitavat huulia ja saavat huulesi näyttämään välittömästi täyteläisimmiltä. Jokaisessa huulikiillossa on ihana vaniljan ja piparminttuöljyn tuoksu. Pidit sitten neutraalemmista väreistä tai kirkkaista väreistä, löydät värivalikoimastamme juuri sinulle täydellisen värin metallisella, hologrammimaisella tai vodemaisella lopputuloksella.

SE TUNTUU HYVÄLTÄ:

Vihdoin saatavilla huulikiilto, joka on seksikäs, mutta samaan aikaan uskomattoman miellyttävän tuntuinen. Hi-Fi Lipgloss antaa intensiivisen, superkiiltävän värin huulille ja tekee huulista ihanan täyteläiset. Väri pysyy huulilla pitkään, eikä koskaan tunnu tahmealta. Värilajitelma koostuu ohuista, kimaltavista ja pigmenttirikkaista sävyistä, joilla päivität tyylisi helposti.

NÄMÄ VÄRIT ON PAKKO SAADA:

20 herkullisesta värivaihtoehdosta on helppo löytää juuri oikea sävy itselle. Monipuolisesta värivalikoimasta löydät pehmeitä, neutraaleja sävyjä, kuin myös kirkkaita räikeämpiä sävyjä. Värit näyttävät upeilta kaikilla eri ihotyypeillä. Me olemme koukuttuneet erityisesti hologrammi sävyihin (esimerkiksi SPL ja Snapped) ja Naked-sävyyn (must-have sävy neutraalimpaan huulimeikkiin). Myös Obsessed-sävy on pakko saada. Se on täydellinen vaalea pinkki joka tilanteeseen.

KÄYTÄ YHÄ UUDESTAAN JA UUDESTAAN:

Sileä ja moderni pakkaus on läpinäkyvä, minkä ansiosta voit helposti napata oikean sävyn laukustasi. Metallinen ulkokuori ja sateenkaaren väreissä kimmaltavat värit näyttävät virtaavan pakkauksen sisällä. Lisäbonus: Litteäksi muotoiltu putkilo sopii täydellisesti myös taskuun ja se on helppo ottaa mukaan kaikkialle. Joustava, silikoninen applikaattori on uusinta teknologiaa. Applikaattoria ei tarvitse kastella useampaan kertaan, vaan yhdestä kerrasta riittää runsaasti, jotta saat luotua täydellisen huulimeikin.

Lisätiedot:
L’Oréal Luxe