USKOMATON SOVELLUS L'oréal Professionnelilta!

HIUSINSPIRAATIO HUKASSA?TESTAA UUSIMMAT HIUSTRENDIT UUDELLA STYLE MY HAIR -MOBIILISOVELLUKSELLA!

Uusi hiustyyli kiinnostaa, mutta et tiedä mitä valitsisit: lyhyet, pitkät, laineikkaat, suorat, otsiksella vai ilman musta vai kupari...? Uusi mobiili sovellus L'Oréal Professionnelilta, STYLE MY HAIR, tehtiin, jotta olisi helpompaa valita uusi hiustyyli. Sovellus on ilmainen ja sisältää myös kaikki viimeisimmät hiustrendit, joita voit kokeilla omiin kasvoihisi. Voit lisäksi jakaa parhaimmat kokeilusi kavereidesi kanssa ja löydät Salon FInderista vielä lähimmän kampaamonkin, jossa uusi tyylisi voidaan toteuttaa.

NYT JOPA 300 ARTIKKELIA UUSIMMISTA LOOKEISTA, JOTKA PÄIVITTYVÄT TRENDIEN VAIHTUESSA!

L’Oréal Professionnel on tehnyt upeaa yhteistyötä Ranskalaisen Pure/Trend -nettisivun kanssa ja yhdessä he tarjoavat sinulle uusimmat ja kuumimmat hiustyylit. Joka kuukausi tulee n. 20 uutta tyyliä testattavaksi. Löydät muotiviikkojen, punaisten mattojen, katumuodin ja julkkisten suosimia kampauksia. Voit halutessasi myös saada kuukausittain ilmoituksia uusista trendeistä niiden päivittyessä. Style My Hair -sovellussuunniteltiin aidoksi inspiraation lähteeksi, jonka avulla voit testava vaikka Voguen uusimmat hiustrendit heti, kun ne tapahtuvat.

KOKEILE NIIN MONTAA KUIN HALUAT

Yhteistyö Modifacen (maailman kärkeä kauneudenalan lisätyn todellisuuden sovelluksissa) kanssa teki Style My Hair -sovelluksesta upeimman hiustyylejä muokkaavan sovelluksen. Sen lanseerausversiossa on jopa 50 erilaista valmista leikkausta tai kampausta ja 30 erilaista hiusväriä. Lisää lookkeja tulee kuukausittain. Sovelluksen käyttö on helppoa ja yksinkertaista. Ota ensin itsestäsi kuva hyvässä valossa tai käytä jotain kuvaa galleriastasi ja sen jälkeen sovellus neuvoo mitä tehdä. Valitse hiustesi haluttu pituus: lyhyt, puolipitkä, pitkä. Valitse haluamasi leikkaus: polkka, otsatukka, wet-look, nuttura, letti jne. Sen jälkeen valitse väri, jota voit vielä säätää lisäämällä väriefektin tai säätämällä värin intensiteettiä näytöllä olevasta liukunäppäimestä. Lisäksi voit vielä sormin säätää koko lookkia päänmuotoosi sopivaksi ja niin tuuheaksi kuin haluat.Etkö ole aiemmin osannut kertoa kampaajallesi mitä haluaisit? Nyt se on helppoa, sillä kampaajasikin voi käyttää sovellusta ja voitte pohtia lookin yhdessä!

SAA AMMATTIMAISIA NEUVOJA

Ammattimaisemmaksi sovelluksen tekee stailausvinkit, jotka saat kasvojen muotojen mukaan. Jos tiedät kasvojesi olevan vaikka klassista sydän mallia, niin saat niille sopivia ehdotuksia. Saat myös Step-By-Step -vinkit kampauksen toteuttamiseen ja L'Oréal Professionnel -tuotesuositukset, kun kuvasi on valmis.

“Naiset ottavat uuden hiustyylin valinnan vakavasti. Usein sitä epäröidään ja lopullista päätöstä on vaikea tehdä. Näin digitaalisena aikana on tärkeää ja luonnollista, että L’Oréal Professionnel tarjoaa palvelun, jolla he voivat havainnoillistaa toiveensa ja pyytää haluamaansa lookkia kampaamossa.”kertoo Anne-Laure Lecerf, L’Oréal Professionnel International Managing Director.

LÖYDÄ KAMPAAMOSI JA JAA KAMPAAJASI KANSSA

Kaiken jo mainitun lisäksi löydät sovelluksen avulla myös lähimmän L'Oréal Professionnel -kampaamosi, jossa lookki voidaan toteuttaa. Kampaamo haetaan sijaintisi mukaan, eli missä tahansa oletkin, löydät lähimmän L'Oréal Professionnel -kampaamosi. Keskustelu on helppo avata, ja suunnittelu aloittaa, kun näytät galleriastasi testaamiasi hiustyylejä.

#LOREALPRO #STYLEMYHAIR #SHAREYOURLOOK

@LOREALPRONORDIC Seuraa meitä myös Facebookissa: L'Oréal Professionnel

• hiustenhoito
  • kampaus